هتل شهریار تبریز ؛ تجربه اقامتی فراموش نشدنی در شهر اولین ها

لست سکند

تبریز، سومین شهر بزرگ ایران است که به دلیل احداث اولین سینما، کتابخانه عمومی، کودکستان، چاپخانه و… به شهر اولین‌ها مشهور است. اگر دوست دارید تا در سفر به این شهر زیبا و تاریخی، اقامتی لذت‌بخش و بدون دغدغه را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم تا هتل شهریار تبریز را رزرو کنید.

به گزارش کاماپرس، هتل شهریار تبریز یک هتل پنج ستاره لوکس است که در سال 1387 تاسیس شد. در سال 1396 به منطور ارتقای سطح کیفی امکانات و خدمات مجدداً بازسازی شد و هم‌اکنون به عنوان یکی از بهترین هتل‌های شهر تبریز شناخته می‌شود. در ادامه این مطلب، مشخصات، امکانات و خدمات این اقامتگاه 5 ستاره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

نگاه اجمالی به هتل شهریار تبریز

این هتل 5 ستاره در 10 طبقه ساخته شده و دارای 200 باب اتاق است. مهمانانی که در هتل بین‌المللی شهریار تبریز اقامت می‌کنند می‌توانند دسترسی بسیار راحتی به مراکز مهم شهر داشته باشند. این هتل در جاده ائل گلی واقع شده و تنها 6.5 کیلومتر با پارک ائل گلی فاصله دارد. هتل شهریار، خدمات خود را به صورت شبانه‌روزی به مهمانان ارائه می‌کند و امکانات رفاهی ویژه آن موجب شده تا هم برای سفرهای تفریحی و هم سفرهای کاری گزینه بسیار مناسبی باشد.

راز آسمان پایتخت

مشخصات اتاق‌ها و سوئیت‌ها

واحدهای اقامتی هتل شهریار تبریز شامل اتاق یک تخته استاندارد، اتاق یک تخته دیلاکس، سوئیت دونفره دیپلمات، سوئیت دونفره پرزیدنتال، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته توئین دیلاکس، اتاق سه تخته و سوئیت چهارنفره دو خوابه می‌شود.

تمامی این واحدهای اقامتی به امکاناتی چون تلفن، تلویزیون، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، میز تحریر، یخچال، لوازم بهداشتی رایگان، مبلمان، دراور، وای فای رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار (با هزینه)، چای‌ساز، کمد لباس، صندوق امانات و… مجهز هستند.

امکانات رفاهی هتل شهریار تبریز

این هتل لوکس به دو رستوران بزرگ (کاکتوس و چشم‌انداز) مجهز است که غذاهای خوش‌طعم سنتی و مدرن را در کنار چشم‌انداز زیبا به مهمانان ارائه می‌کند. همچنین، مهمانان می‌توانند در کافی‌شاپ این هتل انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را میل کنند.

تالارهای پذیرایی، اتاق‌های کنفرانس، بوتیک‌ها و فروشگاه‌های مختلف، استخر، سالن بدنسازی، آرایشگاه مردانه و زنانه، سالن صبحانه، جکوزی، سونا، ماساژ و… از دیگر امکانات رفاهی هتل شهریار تبریز به شمار می‌رود. کارکنان این هتل به زبان‌های انگلیسی، فارسی، ترکی استانبولی و آلمانی مسلط هستند. همچنین، خدمات لاندری، روم سرویس و تاکسی سرویس نیز به مهمانان ارائه می‌شود.

دسترسی هتل شهریار به مراکز مهم شهر

این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز حدود 18 کیلومتر و تا ایستگاه مترو حدود 450 متر فاصله دارد. قرارگیری هتل شهریار در مرکز شهر تبریز موجب شده تا مهمانان بتوانند بسیار سریع و راحت به مناطقی چون بلوار شهریار، بلوار هفت تیر، میدان تجارت جهانی، مرکز خرید اسکان، محله ائل گلی، مرکز خرید برج سفید، موزیکال پارک ولیعصر، عمارت شاهگلی، آرامگاه دوکمال و… دسترسی داشته باشند.

هتل شهریار تبریز را با تخفیف ویژه رزرو کنید

چنانچه قصد اقامت در این هتل مجلل را دارید می‌توانید اتاق مورد نظر خود را با تخفیف ویژه 23 درصدی از سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید. ایران هتل آنلاین، اولین و معتبرترین مرجع رسمی رزرواسیون هتل‌ها و اقامتگاه‌های سراسر کشور است. بنابراین، شما می‌توانید هتل مورد نظر خود را با تضمین کمترین قیمت و کارمزد صفر کنسلی از این مجموعه رزرو کنند. پشتیبانی 24 ساعته و امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه از دیگر مزایای ایران هتل آنلاین محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که مهمانانی که تجربه اقامت در هتل شهریار تبریز را داشته‌اند امتیاز 3.9 را به این اقامتگاه در سایت ایران هتل آنلاین داده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز