چگونه در بازار فارکس معامله کنیم؟

آریاک سفر

برای اینکه در معاملات خود تسلط پیدا کنید و از تمام ابزارهای یک تریدر حرفه ای بهره مند شوید میتوانید بروکر فارکسیو پلتفرمی قدرتمند با پتانسیلی بی نظیر، با متاتریدر 5 وارد عصر جدید از معاملات شوید. پلتفرمی که انتخاب اول معامله‌گران حرفه‌ایست و امکانات جامع و قابلیت‌های تحلیلی پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد.

تجارت از طریق فارکس یکی از روش‌های متداول تجاری است که افراد از طریق آن امکان خرید و فروش ارز، کالا و محصولات گوناگون در سراسر جهان را دارند. این روش تجارتی به شکل آنلاین قابل انجام است و به همین دلیل مردم در کشورهای مختلف امکان استفاده از آن را دارند. افراد پیش از ورود به این بخش باید به طور کامل در فارکس ثبت‌­نام کنند.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به تجارت در فارکس هستند، باید مقدمات این کار را فراهم کنند. در واقع صرف داشتن سرمایه و انتخاب ارز یا کالایی که مایل به تجارت در آن هستید، کافی نیست و باید مراحل امنیتی و ثبت‌­نام در فارکس را پشت سر بگذارید. در ادامه تمام مراحلی که برای ثبت‌­نام فارکس و ورود به این بازار لازم است، بیان خواهد شد.

آموزش ثبت ­نام در فارکس

قدم اول؛ یک کارگزار یا بروکر فارکس مناسب انتخاب کنید

اولین قدم برای ثبت‌­نام در فارکس، انتخاب بروکر یا کارگزاری مناسب است که بستر مناسب برای معامله ارزها و محصولات مختلف فراهم کند. مجموعه‌های زیادی در قالب کارگزاری یا بروکر فارکس فعالیت می­کنند که باید از بین آن‌ها بهترین‌­ها انتخاب شود. در واقع این موارد باید شهرت خوبی داشته باشند و پلتفرم معاملاتی متناسب با نیازهای معامله­‌گران ارائه دهند.

قدم دوم؛ حساب باز کنید

هنگامی که کارگزاری یا بروکر مناسب خود را انتخاب کردید، نوبت به باز کردن حساب کاربری است. اکثر کارگزاران یا بروکرها یک فرآیند ثبت حساب کاربری آنلاین دارند که ورود به آن راحت بوده و برای ایجاد آن باید مشخصات هویتی و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید.

دریان سفر امید

قدم سوم؛ تایید هویت

بعد از افتتاح حساب، نوبت به تایید هویت است. این مورد به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و پولشویی تبیین شده است و معمولا چند لایه دارد.

قدم چهارم؛ واریز نقدینگی در حساب

هنگامی که اطلاعات هویتی و حساب کاربری شما تایید شد، امکان استفاده از خدمات بروکر یا کارگزاری دارید. برخی از آن­ها مبلغی به عنوان کف سپرده‌­گذاری اعلام می‌کنند که باید به آن اندازه پول در حساب خود نگهداری کنید تا امکان معامله داشته باشید.

در صورتی که حساب خود را شارژ کرده و تمام این اقدامات را انجام دهید، امکان معامله ارز یا هر کالا و محصولی که در فارکس ارائه می‌شود را خواهید داشت.

این‌ها تنها مواردی بود که برای ورود به بازار فارکس نیاز است. در صورتی که قصد حضور در این بازار و معامله را دارید باید حتما اطلاعات اولیه در این حوزه را داشته باشید و از تحلیل این بازار سررشته‌ داشته باشید. تحلیلگران فنی فارکس، روند قیمتی این بخش را مانند همتایان خود در بازارهای سهام تجزیه و تحلیل می‌کنند. تنها عمده تفاوت تحلیل تکنیکال بازار فارکس و سهام، در بازه زمانی است، زیرا بازارهای فارکس برخلاف بازار سهام تعطیلی ندارند و به صورت شبانه­‌روزی فعالیت می­‌کنند.

ثبت نام فارکس-کاماپرس

کسب اطلاعات کافی پیش از ثبت ­نام فارکس

برای تحلیل این بخش باید از ابزارهای ویژه‌ای استفاده کرد که برای دوره‌های 24 ساعته تدارک دیده شده و قابلیت تحلیل نوسانات قیمتی را در تمامی اوقات شبانه‌­روز دارند. معمولا تحلیلگران حرفه‌ای فارکس برای تحلیل تکنیکال این بازار از امواج الیوت و مطالعات فیبوناچی استفاده می‌کنند. حتی برخی از تحلیلگران به منظور تحلیل دقیق این بازار و شرایط آن، روش‌های مذکور را با هم ترکیب کرده و نتیجه آن را برای تشخیص روند معاملات به کار می‌برند.

ثبت ­نام در فارکس برای معامله‌­گران ایرانی چگونه است؟

معامله­‌گران ایرانی به راحتی معامله­‌گران خارجی امکان حضور در بازار فارکس ندارند و باید با دقت بیشتری وارد این حوزه شوند. هم­‌اکنون بروکرهای مختلف به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه می‌دهند که البته همه آن‌ها مطمئن نیستند و گاهی سپردن سرمایه به آن‌ها به معنی از دست دادن کل سرمایه است. البته برخی از بروکرها به خوبی کاربران ایرانی را حمایت می‌کنند و کار را برای آن‌ها راحت‌تر کرده‌اند.

بروکر ITB یکی از بروکرهای مطمئن است که خدمات مربوط به رمزارزها را راحت‌تر به مشتریان ایرانی ارائه می‌دهد. افراد به منظور ثبت نام بروکر روبوفارکس باید به سایت اصلی این بروکر مراجعه کرده و شماره تماس خود را ثبت کنند. افراد گذشته از ثبت شماره تماس معتبر، باید مدارک هویتی و ایمیل خود را ارائه بدهند و تعهدنامه را پر کنند تا امکان استفاده از خدمات این بروکر را پیدا کنند.

علاوه بر بروکر ITB، معامله گران ایرانی با ثبت­‌نام در بروکر ITB فارکس امکان ورود به این بازار و معامله در آن را دارند. با آی تی بی، ثبت‌­نام در فارکس از ایران آسان شده و معامله‌­گران نیازی به گذراندن مراحل مختلف ندارند. متقاضیان با ورود به سایت آی تی بی به آدرس https://blog-fa.itbfx.com، امکان بهره‌­گیری از اطلاعات مربوط به آموزش ثبت­نام در فارکس و ورود به این بخش را خواهند داشت و می‌توانند ارز و کالای مورد نظر خود را معامله کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بروکر فارکسیوکارگزاری آی تی بی
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان