چگونه از طریق اینستاگرام دسکتاپ دایرکت بفرستیم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اینستاگرام یک ویژگی بسیار مهم را برای رایانه‌های رومیزی و مرورگرهای وب به ارمغان آورده که تا به امروز محدود به اپلیکیشن تلفن همراه این پیام‌رسان بوده است؛ امکان ارسال دایرکت.

به گزارش کاماپرس، درصد بسیار کمی از کاربران اینستاگرام از ژانویه، زمانی که این شرکت برای نخستین بار به طور رسمی اعلام کرد که در حال آزمایش این ویژگی است، به امکان ارسال دایرکت از طریق دسکتاپ خود دسترسی پیدا کردند. اما به نظر می‌رسد اینستاگرام از اوایل این هفته این امکان را فارغ از این که کاربران خود در کدام نقطه از دنیا قرار دارند، برای میلیون‌ها کاربر فعال کرده است.

دسترسی به دایرکت از طریق دسکتاپ، استقبال اینفلوئنسرها، برندها و همه آن‌هایی که به نوعی با این نوع پیام‌رسانی سروکار دارند را برانگیخته است. از طریق این ویژگی، کاربران می‌توانند به چت‌های یک به یک یا گروهی بپردازند، پیام ارسال و دریافت کنند، عکس‎هایشان را به اشتراک بگذارند و با دو بار ضربه زدن روی هر پیام، به آن پاسخ دهند. با این حال، شما در این حالت به ویدئوچت دسترسی نخواهید داشت، مگر با گوشی تلفن همراهتان.

فیسبوک، شرکت مادر اینستاگرام، برای اولویت‌بندی پیام‌های خصوصی در کلیه اعضای سیستم‌عامل‌های خود در سال گذشته یک سری تغییرات ایجاد کرده است. این شرکت با راه‌اندازی یک برنامه مستقل با نام Threads در اواخر سال 2019، بستری فراهم کرد تا کاربران اینستاگرام بتوانند پیام و عکس‌های خود را با کسانی که در فهرست دوستان نزدیک هستند، تبادل کنند.

فیسبوک هفته گذشته یک برنامه دسکتاپ برای مسنجر منتشر کرد. به گفته نیویورک تایمز، این اتفاقات پس از آن صورت گرفت که مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت در دایرکتی که به کارکنان خود ارسال کرده بود، از آن‌ها خواسته بود تا خدمات پیام‌رسانی اپلیکیشن‌های مسنجر، فیسبوک و اینستاگرام را ادغام کنند. البته او بعدها اعلام کرد که این اقدام تا اواخر سال 2020 به طول خواهد انجامید.

چگونه از فعال بودن دایرکت نسخه دسکتاپ مطلع شویم؟

با استفاده از لپتاپ یا کامپیوتر خود به وبسایت اینستاگرام بروید. اگر دایرکت اینستاگرام برای نسخه دسکتاپ شما فعال شده باشد، همانند نسخه موبایل، یک آیکون به شکل هواپیمای کاغذی روی صفحه شما پدیدار خواهد شد.

بر روی آیکون کلیک کنید تا وارد دایرکت خود شوید. در اینجا می‌توانید پیام‌ها را خوانده و به آن‌ها پاسخ دهید، عکس‌ها را به اشتراک گذاشته و چت‌های جدیدی را آغاز کنید. از این پس، می‌توانید بدون نیاز به تلفن همراه خود از دایرکت اینستاگرام استفاده کنید.

آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز