چگونه آزمون ورودی مدارس را قبول شویم؟ + معرفی بهترین کتاب تیزهوشان ششم به هفتم

ژیوار

قبولی در مدارس خاص مانند تیزهوشان و نمونه دولتی، هدف بسیاری از دانش‌آموزان کلاس ششم است. از این رو در این پایه به خرید کتاب تیزهوشان ششم روی می‌آورند؛ چراکه این قبولی می‌تواند یک مسیر مهم برای رسیدن به موفقیت باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کتاب کمک درسی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اما باید دانست که قبولی در این مدارس و تحصیل در آن‌ها، مانند راه رفتن روی یک طناب باریک است؛ همانقدر که با قبولی در میان تیزهوشان می‌توان به موفقیت رسید، سرخوردگی و از دست دادن اعتماد بنفس نیز محتمل است. به همین دلیل معمولا به دانش‌آموزان توصیه می‌شود که قبولی در مدارس خاص را برابر با همه موفقیت نپندارند و پارامترهای دیگری را نیز در نظر داشته باشند.

به هر حال، علاوه بر خرید کتاب تیزهوشان ششم ، با برنامه‌ریزی می‌توان به موفقیت رسید. در ادامه به چند نکته در این رابطه پرداخته می‌شود؛

روش مطالعه در ششم دبستان

نکته اول این است که در سن کلاس ششم، معمولا نوجوانان نمی‌توانند فشار و استرس ناگهانی را تحمل کنند. پس بهتر است ساعات مطالعه کم کم و به صورت تصاعدی زیاد شود تا ناگهان با حجم زیادی از ساعات درسی مواجه نشوند. از سوی دیگر، باید توجه داشت ذهن کودکان 12 ساله را نمی‌توان مجبور به درس خواندن کرد، پس اگر این کار را به خواست خودشان انجام دهند، نتیجه بهتری خواهند گرفت. درواقع، نباید جای بازی و سرگرمی را به درس خواندن داد، بلکه باید هم سرگرمی و هم مطالعه را در کنار هم پیش برد.

دریان سفر امید

استفاده از بهترین کتاب تیزهوشان ششم به هفتم یکی از راه‌هایی است که می‌توان به کمک آن، مسیر قبولی در مدارس خاص را هموار کرد. در ادامه چند کتاب در این زمینه معرفی خواهند شد که همگی از سایت کتابانه با تخفیف قابل خریداری هستند.

کتاب آی‌کیو IQ ششم ابتدایی گاج

کتاب آی‌کیو IQ ششم ابتدایی گاج، از مجموعه کتاب های IQ انتشارات گاج است که با هدف ارتقاء سطح آموزشی و درک دانش‌آموزان، فراتر از کتب درسی گردآوری شده‌اند. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به بیش از 3000 سؤال چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده کتب درسی ششم ابتدایی مطابق با دستورالعمل‌های آزمون‌های ورودی مدارس برتر، ارائۀ آزمون‌های استان‌های مختلف کشور، ارائۀ آزمون‌های هماهنگ کشوری، ارائه‌ی سؤالات ویژه ریاضی، پاسخ‌نامۀ تشریحی و بیان نکات کلیدی دروس علوم و ریاضی اشاره کرد.

کتاب هوش و استعداد تحلیلی ششم ابتدایی اندیشمند

کتاب هوش و استعداد تحلیلی ششم اندیشمند شامل تست‌هایی است که هوش کلامی و هوش غیر کلامی دانش آموزان را به چالش می‌کشد. هوش کلامی مختص آن دسته از توانایی‌های ذهنی است که نیازمند درک زبان است و هوش غیر کلامی نیز می‌تواند در تشخیص ارتباط معنادار بین تصاویر، الگوهای خاص و حجم‌ها موثر باشد.

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم دبستان خیلی سبز

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم دبستان خیلی سبز اثر همکاری مشترک بهنام بناپور و سعید هادیان با توجه به 12 نوع مختلف هوش و با هدف ارتقا خلاقیت دانش‌آموزان به تألیف رسیده است. هر نوع از هوش‌های چندگانه با چندین مثال تشریح شده و در انتهای آن سؤالاتی برای سنجش آموخته‌های دانش‌آموز گنجانده شده است. این کتاب همچنین حاوی 12 آزمون جامع است که سؤالات متنوع هوش و استعداد تحلیلی را پوشش می‌دهد. کلیه‌ی سؤالات چهارگزینه‌ای‌ کتاب هم دارای پاسخنامه‌ی تشریحی دقیق هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : کتابانه
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز