چه کسانی از پرداخت مالیات معاف شدند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تشریح موارد بررسی شده در نشست کمیسیون، از معافیت برخی گروه‌های کادر درمان از پرداخت مالیات خبر داد.

به گزارش کاماپرس، سلمان اسحاقی با اشاره به بررسی تبصره‌های لایحه بودجه ۱۴۰۳ برای ارایه گزارش به کمیسیون تلفیق، بیان کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون و با هدف افزایش انگیزه کادر درمان برای خدمت در مناطق محروم، حقوق و مزایای افراد شاغل گروه سلامت در این مناطق و همچنین کارانه پزشکان و اعضای هیأت علمی تمام وقت جغرافیایی؛ این افراد از پرداخت هرگونه مالیات معاف شدند.

بیشتر بخوانید:

اسحاقی همچنین با اشاره به ۵۷۰ هزار نفر پرسنل دانشگاه‌های علوم پزشکی، اضافه کرد: با هدف ارایه خدمات بهتر به شهروندان و همچنین دستور رییس جمهور برای پرداخت فوق‌العاده خاص، اعتباری حدود ۷ هزار میلیارد تومان نیاز داریم که قرار شده این مساله در بودجه مدنظر قرار بگیرد.

راز آسمان پایتخت

به گفته وی، همچنین برای لحاظ سهم واردات دارو، تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی و شیرخشک در ردیف خاص، مقرر شد از محل ۱۰ میلیارد یورو سهم واردات کالاهای اساسی، سهم تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی و شیرخشک ۳.۶ میلیارد یورو تعیین شود.

به نقل از مهر، اسحاقی با اشاره به سایر مصوبات کمیسیون بهداشت، بیان کرد: بر این اساس به اورژانس کشور اجازه داد شد تا برای خرید ۳ هزار دستگاه آمبولانس اقدام کرده و اعتبار آن نیز از محل دریافت عوارض یک درصد فروش خودرو و موتورسیکلت داخلی و وارداتی، تأمین می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز