چه کاغذدیواری برای آشپزخانه مناسب است؟ + قیمت

کاغذ دیواری_کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کاغذدیواری وینیل، فایبرگلاس و کاغذدیواری‌های روکش‌دار مناسب‌ترین گزینه برای آشپزخانه هستند. کاغذدیواری وینیل مقاوم در برابر آب و رطوبت و قابل شستشو است. نوع دیگری از کاغذدیواری، فایبرگلاس است که این محصول هم مقاوم در برابر رطوبت و آب و قابل شستشو است. این نوع کاغذدیواری برای نصب در پشت اجاق گاز و سینک آشپزخانه مناسب است. کاغذدیواری روکش‌دار نیز گزینه دیگری برای آشپزخانه است، زیرا دارای پوشش محافظ در برابر آب و رطوبت است. در مجموع، کاغذدیواری وینیل، فایبرگلاس و روکش‌دار به دلیل مقاومت در برابر آب، رطوبت و حرارت، گزینه‌های مناسبی برای استفاده در آشپزخانه هستند.

کاماپرس در این گزارش کاغذدیواری‌های مناسب آشپزخانه را بررسی می‌کند.

کاغذدیواری مناسب برای آشپزخانه‌ کوچک

انتخاب کاغذدیواری مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک کمی سخت است. کاغذدیواری با طرح‌های بزرگ و شلوغ باعث کوچک‌تر دیده شدن و تنگ‌تر شدن فضای آشپزخانه می‌شود. اگر قصد د ارید برای زیباتر کردن آشپزخانه‌تان از کاغذدیواری استفاده کنید، به سراغ طرح‌های ساده و کم‌رنگ بروید؛ و یا این‌که تنها یک دیوار را برای استفاده از کاغذدیواری آشپزخانه خود در نظر بگیرید؛ حال این دیوار می‌تواند، دیوار بین کابینت‌ها و قفسه‌های آشپزخانه باشد.

موردی بعدی که در انتخاب کاغذدیواری مناسب برای آشپزخانه کوچک مهم است، رنگ آن است. رنگ‌های روشن و متمایل به سفید و کرم انتخاب کنید تا فضا بزرگ‌تر و دل‌بازتر به نظر برسد. همچنین می‌توانید از ترکیب دو رنگ سفید و مشکی در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید تا فضایی مدرن‌ و بزرگ‌ خلق شود.

کاغذ دیواری_کاماپرس

بیشتر بخوانید

کاغذدیواری شلوغ یا خلوت

اگر فضای آشپزخانه بزرگ است؛ حتما دیوارهای آن را با کاغذهای طرح شلوغ استوایی و یا طرح‌های پرپیچ‌وخم هندسی بپوشانید. این نوع طرح‌های شاد، باعث ایجاد فضایی زنده در آشپزخانه می‌شود. پس یک دیوار اصلی انتخاب کنید؛ این دیوار می‌تواند اولین فضایی باشد که هنگام ورود به آشپزخانه جلو دید شما است و یا دیواری که نسبتا صاف و به دور از هر گونه نیم‌ستون و فضای شکسته باشد. و یا دیواری که هنگام ورود و یا نشستن در آشپزخانه اغلب به چشم شما می آید. با نصب کاغذدیواری روی این تک دیوار، نمایی ویژه به آشپزخانه‌تان بدهید.

خرید کاغذدیواری بین‌کابینتی

شما همچنین می‌توانید با نصب کاغذدیواری بین کابینت‌ها و پشت قفسه‌های آشپزخانه، فضایی زیبا، مدرن و متفاوت بسازید. اگر کابینت‌هایتان درب شیشه‌ای دارند، این کاغذدیواری نمایی زیباتر به آشپزخانه شما می‌بخشد. کاغذدیواری پشت قفسه‌های تو رفته نیز، تصویر خوبی به فضا می‌بخشند.

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید، انجام دهید و با آن نمایی شیک و زیبا به آشپزخانه‌تان بدهید، استفاده از کاغذدیواری بر روی دیواره اپن و جزیره آشپزخانه‌ است. سعی کنید با انتخاب کاغذی تک و خاص، چشم‌اندازی زیبا به آشپزخانه‌تان ببخشید. بهتر است رنگ این کاغذ را با رنگ کابینت‌ها، هماهنگ کنید تا یکپارچگی و هم‌‌گونی خاصی در فضا ایجاد شود.

انتخاب طرح‌های جسورانه

خودتان را به استفاده از طرح‌های کلاسیک و روتین مجبور نکنید. هیچ چیز مانند رنگ نمی‌تواند باعث ایجاد تغییر و تنوع در فضا باشد؛ بنابراین با انتخاب طرح‌ها و رنگ‌های خاص، نمایی متفاوت در آشپزخانه خود ایجاد کنید.

کاغذدیواری_کاماپرس

قیمت کاغذدیواری در بازار

قیمت هر رول کاغذدیواری وینیل (PVC) بین ۳۴۵ هزار تومان تا یک میلیون و 380 هزار تومان متغیر است. اما اگر دنبال محصولی بادوام هستید، می‌توانید به سراغ کاغذ دیواری‌های خارجی بروید. در حال حاضر هر رول کاغذدیواری اروپایی بین یک میلیون و 725 هزار تومان تا 6 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد. از سوی دیگر، هر رول کاغذدیواری ترک بین 632 هزار تومان تا 2 میلیون 760 هزار تومان در بازار فروخته می‌شود. این در حالی است که قیمت هر رول کاغذدیواری ایرانی بین 241 هزار تومان تا 483 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دکوراهومدکورچوبژیوار دکورلینوم فلکس
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز