چه چیزی برای تحلیل درست بازار رمزارزها اهمیت دارد + وضعیت امروز بیت کوین

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نوسان دائمی بازار ارزهای دیجیتال، به خصوص بیت کوین، باعث شده تا فعالان و معامله گران رمزارزها به دنبال راهی برای اطلاع از این بخش به صورت کاملا درست و لحظه‌ای باشند. کسب اطلاعات لحظه‌ای درباره رمزارز برتر و دیگر ارزهای دیجیتال باعث خواهد شد تا تصمیم درستی درباره معامله انواع رمزارزها اتخاذ شود.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری باید با استفاده از اطلاعات درست و دقیق اتفاق بیفتاد. جمع آوری اطلاعات روزانه کار آسانی نیست و به دقت زیادی احتیاج دارد. اما به هر حال معامله بدون کسب اطلاعات تحلیلی و خبری دقیق از بازار رمزارزها ریسک زیادی دارد و چندان صحیح به نظر نمی‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال، به خصوص بیت کوین، دید خوبی به معامله گران و علاقمندان آن می‌دهد و فرآیند خرید و فروش را تسهیل می‌کند.

تحلیل بیت کوین- 3 دی

با تحلیل امروز بیت کوین ویژه ۳ دی ۱۴۰۲ در خدمت شما همراهان صرافی تبدیل هستیم. در لحظه نگارش این مقاله بیت کوین بالای سطح ۴۳۷۰۰ دلار قرار دارد و روند رنج دو روز اخیر خود را ادامه می‌دهد. محدوده رنج فعلی بین ۴۳۲۰۰ دلار و ۴۴۴۰۰ دلار قرار دارد که باید دید بیت کوین از کدام سمت این ناحیه را خواهند شکاند. معمولاً پس از شکسته شدن محدوده‌های رنج قیمت روند خود را با قدرت ادامه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

تحلیل بیت کوین ۳ دی

همچنین بد نیست به سراغ اندیکاتورها برویم تا به قدرت روند قیمت پی ببریم. اندیکاتور RSI در نمودار چهار ساعته و یک ساعته بالای سطح ۵۰ قرار دارد، پس می‌توان به صعود قیمت به سمت مقاومت ۴۵۰۰۰ دلار و حتی ۴۸۰۰۰ دلار کمی امیدوار بود. با این حال، در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان در مورد این موضوع صحبت کرد و باید دید قیمت در روزهای آتی چه واکنشی نشان خواهد داد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز