بیت کوین آماده صعود بیشتر است؟

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

بیت کوین، بزرگ‌ترین دارایی دیجیتال، در آستانه کانال 39 هزار دلاری قرار گرفته است. از آوریل 2022 تاکنون بیت کوین چینن محدوده قیمتی را به دست نیاورده بود. برخی فعالان و کارشناسان اعلام کرده‌اند که رشد قیمتی مذکور در اثر پیش بینی تایید ای تی اف و اثرات بازار جهانی اتفاق افتاد.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمتی بیت کوین به نوعی نشان دهنده هیجان بازار در اثر اخبار و تغییراتی است که در بازار رمزارزها رخ می‌دهد. تداوم حرکت قیمتی بیت کوین باعث شده تا این رمزارز بالاترین نرخ را در سال 2023 به دست آورد. صعود قیمتی بیت کوین سبب شده تا چندین سیگنال فنی به وجود بیاید که برای معامله گران جالب توجه است.

صعود بیت کوین-کاماپرس

عوامل موثر روی رشد قیمت بیت کوین کدام است؟

قیمت بیت کوین توانسته تا مرز 39 هزار دلاری پیش برود و خود را به کانال 40 هزار دلاری نزدیک کند، این موضوع شرایط را برای معامله گران رمزارز مذکور جذاب‌تر می‌کند. بیت کوین ورد در گزارشی تاکید کرده که هیجان به وجود آمده برای تایید ای تی اف این رمزارز سبب شده تا صندوق‌های رمزنگاری با ورود سرمایه شدیدی روبرو شوند و جریان ورودی آن‌ها به بیشترین میزان ممکن برسد.

گذشته از این مورد، برخی اخبار سیاسی نیز روی تداوم رشد قیمت بیت کوین موثر بوده است. از جمله این موارد می‌توان به انتخاب خاویر مایلی به مقام ریاست جمهوری آرژانتین اشاره کرد. به نظر برخی فعالان و کارشناسان، احتمالا انتخاب مایلی به مقام ریاست جمهوری باعث افزایش سرعت رشد قیمتی بیت کوین در آرژانتین شود. در نتیجه این امر، نرخ بیت کوین در سایر بازارها نیز صعود را تجربه خواهد کرد.

در حال حاضر بیت کوین نزدیک هزار دلار تا کانال 40 هزار تایی فاصله دارد. در صورتی که این ارز دیجیتال بتواند محدوده قیمتی 40 هزار دلاری را در واپسین روزهای سال میلادی جاری فتح کند، احتمال صعود بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود سرمایه گذاران زیادی به بازار این رمزارز ورود پیدا کنند و به خرید و فروش ارز دیجیتال مذکور بپردازند.

راز آسمان پایتخت

بهترین درگاه ایرانی برای کسب اطلاعات به روزرسانی شده درباره بیت کوین

اگر کسب اطلاعات و آمار به روزرسانی شده از بیت کوین و بازار این ارز دیجیتال برای شما حائز اهمیت است، باید به دنبال وبسایت مناسبی باشید. سایت معتبری که قیمت را به صورت دقیق و لحظه‌ای به روزرسانی کرده و آخرین اخبار بازار بیت کوین و تحولات این رمزارز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

وبسایت صرافی درگاه معتبر برای کسب اطلاعات به روزرسانی شده بیت کوین و همچنین خرید و فروش این ارز دیجیتال است. گذشته از این، کاربران از طریق درگاه مذکور امکان کسب اطلاعات روزانه قیمت دیگر ارزهای دیجیتال و معامله آن را دارند. افراد به منظور بهره مندی از خدمات رمزارزی این درگاه کافی است به وبسایت اصلی آن مراجعه کرده و ثبت نام داشته باشند. لازم به ذکر است تیم پشتیبانی از ابتدای ورود به این درگاه، در هر زمان و شرایطی همراه مشتریان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز