بیت کوین 50 هزار دلاری در راه است؟

لست سکند

یک تحلیلگر بازار رمزارزهای دیجیتال، معتقد است افزایش قیمت ۵۰ هزار دلاری بیت‌کوین احتمالا پیش از مشخص شدن وضعیت تایید صندوق‌های قابل معامله بورس بیت‌کوین رخ می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، مایکل ون د پوپ، تحلیلگر بازار رمز ارز، اضافه کرد: بیت‌کوین در حال تلاش برای تداوم  روند صعودی است و احتمالا بیت کوین ۴۸ تا ۵۱ هزار دلاری پیش از تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گری اسکیل، نیز با تایید این مساله، عنوان کرد که اگر صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین چراغ سبز دریافت کند، جریان ورودی به ارزش ۳۰ تریلیون دلار در بازار ارز دیجیتال ایجاد خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

به دنبال ضرب‌الاجل ۱۰ ژانویه که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده تعیین شده، گمانه‌زنی‌ها و پیش بینی‌ها در رابطه با تایید این صندوق در جدول زمانی زیاد شده است.

به نقل از ایسنا، در حال حاضر مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال ۱.۶۵ تریلیون دلار برآورد شده که نسبت به روز قبل  ۰.۹۷ درصد کمتر شده است. همچنین هم اکنون ۵۱.۵۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که طی یک روز ۰.۲۲ درصد با کاهش روبرو بوده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز