بررسی بازار بیت کوین در صورت ریزش قیمت

قیمت روز بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

قیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش است و به نظر نمی‌رسد که رشد نرخ آن در کوتاه مدت متوقف شدنی باشد. حتی گروهی بر این باورند که بیت کوین به زودی در کانال 48 هزار دلاری قرار خواهد گرفت. حتی برخی از تحلیلگران و کارشناسان معتقدند که در صورت اصلاح نرخ و ریزش قیمتی بیت کوین نیز نرخ آن به کمتر از 25 هزار دلار نخواهد رسید.

کاماپرس در این گزارش، روند قیمتی بیت کوین و نظر تحلیلگران درباره آینده این رمزارز را بررسی کرده است.

نظر تحلیلگران درباره ریزش احتمالی قیمت بیت کوین

فلیب – از بیان‌گذاران پلتفرم معاملاتی دسنتریدر – بیان کرده که در صورت ریزش قیمت بیت کوین، بعید است این ارز دیجیتال پایین محدوده 25 هزار دلاری قرار گیرد. در واقع اگر فاجعه رخ دهد و نرخ بیت کوین دچار ریزش سنگینی شود، احتمالا به مرز 25 هزار دلار خواهد رسید؛ یعنی 43 درصد از نرخ کنونی خود کمتر می‌شود.

البته فلیب معتقد است که دیر یا زود قیمت بیت کوین دچار اصلاح خواهد شد، اما ریزش قیمت به اندازه‌ای شدید نیست که باعث ترس معامله‌گران شود؛ ولی به هر حال معامله‌گران باید مراقب خریدهای خود باشند و خود را برای یک اصلاح و روند طبیعی همیشگی آماده کنند.

رشد قیمت بیت کوین تا کجا پیش خواهد رفت؟

برخی معتقدند که بیت کوین نیاز به یک اصلاح قیمتی دارد و این روند طبیعی است، اما گروهی معتقدند رمزارز مذکور تا مرز 50 هزار دلاری پیش خواهد رفت و سپس قیمت آن اصلاح خواهد شد. کریپتو کوانت در گزارشی بیان کرده که فعالیت سرمایه‌گذاران، یک هدف قیمتی بالقوه را از 50 هزار تا 53 هزار دلار نشان می‌دهد. این دورنمای خوش بینانه با نبود نقدینگی از طرف معامله‌گران خرده فروشی که خرید کامل ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد، تقویت می‌شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز بیت کوین-کاماپرس

عامل اثرگذار بر رشد سریع قیمت بیت کوین

بیت کوین طی چند هفته اخیر افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد و با عبور از مرز 40 هزار دلاری، بسیاری از طرفداران خود را سربلند کرد. براساس آمار موجود، از ماه آوریل 2022 تاکنون این نخستین بار است که بیت کوین توان عبور از مرز 40 هزار دلاری را پیدا کرده است. به نظر برخی از فعالان، افزایش تقاضای سرمایه‌گذاران آمریکایی باعث تقویت قیمت بیت کوین شده است.

معرفی بهترین سایت ایرانی برای خرید و فروش بیت کوین

اگر در زمره افرادی هستید که معتقدند بیت کوین رشد قیمتی بیشتری را تجربه خواهد کرد و حتی به کانال 50 هزار دلاری خواهد رسید، بهتر است به یک سایت معتبر مراجعه کنید و بعد از کسب اطلاعات بیشتر، معامله کنید. «بیت پین» یک درگاه مناسب برای مشاهده قیمت روز بیت کوین، آمار و ارقام مربوط به این رمزارز، اخبار و اطلاعات و بررسی واکنش معامله‌گران نسبت به آن است.

با داشتن مجموع اطلاعات مذکور امکان خرید و فروش مطمئن‌تر بیت کوین فراهم خواهد شد. متقاضیان از طریق سایت بیت پین به آدرس https://bitpin.ir، هم امکان کسب اطلاعات دقیق و به‌روز و هم امکان معامله خواهند داشت. البته انجام معاملات در این سایت نیازمند ثبت نام و پشت سر گذاشتن فرآیند احراز هویت است. پس از آن نیز متقاضیان باید یک کیف پول گرفته و آن را شارژ کنند تا امکان خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز