چه پرینتری برای خانه بخرم؟

آریاک سفر

پرینتر جزو تجهیزات جانبی رایانه‌ای است که وجود آن در خانه می‌تواند یک موهبت باشد؛ چراکه علاوه بر امکان ایجاد چاپ تصاویر و نوشته‌ها، می‌تواند شما را از بسیاری از هزینه‌های مربوط به اینکار که معمولا مورد نیاز است، راحت کند.

به خصوص اینکه امروزه قیمت پرینتر های خانگی با توجه به نوع برند متفات بوده است.این پرینترهامی توانند قابلیت چاپ رنگی را نیز داشته باشند و معمولا خرید آن‌ها در طولانی مدت صرفه اقتصادی دارد.

کاماپرس در این گزارش با بررسی سایت ایمالز به معرفی 5 پرینتر مناسب برای استفاده خانگی پرداخته است.

1 – پرینتر لیزری اچ پی 1300 استوک اروپا

پرینتر لیزری اچ پی 1300 را می‌توان ارزان‌ترین پرینتر لیزری موجود در بازار با کارایی بالا عنوان کرد. به همین دلیل این چاپگر می‌تواند به عنوان یک پرینتر خانگی اقتصادی و ایده آل خریداری شود. به خصوص اینکه مدل‌های استوک این پرینتر نیز به قیمت بسیار خوبی در بازار موجود است.

این پرینتر کلاسیک دارای سرعت چاپ 18 صفحه در دقیقه است. قطعات با دوام و امکان شارژ اقتصادی تونر نیز این پرینتر را به یک گزینه خوب برای خرید تبدیل کرده است. پرینتر لیزری اچ پی 1300 استوک اروپا در ارزانترین فروشگاه به قیمت 2 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

2 – پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA MG2545

پرینترهای جوهر افشان جزو پرینترهایی است که امکان چاپ رنگی و سیاه سفید را به صورت همزمان دارد. به همین دلیل از آن می‌توان به عنوان یک پرینتر خانگی چند کاره نام برد.

پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA MG2545 نز جزو محصولات اقتصادی شرکت کانن است و علاوه بر پرینت، قابلیت اسکن و کپی را نیز برای کاربر فراهم می‌کند. PIXMA MG2545 قابلیت چاپ عکس روی کاغذ مخصوص عکاسی را نیز دارد.  به همین دلیل وجود این پرینتر در خانه می‌تواند شما را از مراجعه به خدمات کامپیوتری و عکاسی‌ها بی نیاز کند.

پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA MG2545 در ارزان‌ترین فروشگاه به قیمتی حدود 4 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

3 – پرینتر لیزری کانن مدل 6018w

این پرینتر کانن یک پرینتر طراحی شده تک کاره برای استفاده در محیط‌های خانگی و محیط‌های کوچک کاری است. چاپ لیزری باعث شده است که هزینه چاپ در پرینتر 6018w پایین آمده و خرید آن صرفه اقتصادی داشته باشد.

این پرینتر خانگی دارای وضوح چاپ بالا بوده و سرعت چاپ آن حدود 18 صفحه در دقیقه است. پرینتر لیزری کانن مدل 6018w قابلیت برنامه ریزی کامل برای انواع چاپ تک رو و دو رو را دارد و در ارزان‌ترین فروشگاه به قیمتی حدود 9 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

4 – پرینتر جوهر افشان برادر مدل DCP-T220

این پرینتر خانگی و جمع و جور نیز از انواع پرینترهای رنگی چند کاره است که امکان همزمان استفاده به صورت چاپگر، اسکنر و کپی را به کاربر خانگی می‌دهد. برند برادر یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده پرینتر در جهان است که چاپگرهای بسیار با دوام و با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند.

پرینتر جوهر افشان برادر مدل DCP-T220 دارای کارتریج‌های رنگی و مشکی است. با کارتریج‌های رنگی می‌توان تا 5000 برگ و با کارتریج مشکی تا 6500 برگ را چاپ کرد. این مدل چاپگر به قیمتی حدود 9 میلیون و 400 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

5 – پرینتر لیزری کانن مدل 6018

این پرینتر نیز جزو چاپگرهای لیزری تک کاره و سیاه سفید برند کانن است که نسبت به کارایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. این چاپگر فقط امکان چاپ روی A4 را داشته و تونر آن در هر بار شارژ امکان چاپ 1600 برگ را دارد.

زیبایی ظاهری و طراحی جمع و جور باعث شده است که پرینتر لیزری کانن مدل 6018 جزو بهترین نوع پرینتر خانگی این برند محسوب شود. این چاپگر به قیمتی حدود 10 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بررسی قیمت انواع پرینتر خانگی در سایت «ایمالز»

ایمالز اولین جستجوگر اختصاصی کالا در فروشگاه‌های اینترنتی و یک جستجوگر برای مقایسه قیمت کالا در سایت‌های مختلف است. این سایت فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده و هم اکنون امکان جستجوی نزدیک به 30 میلیون کالا را در بیش از 40 هزار فروشگاه آنلاین و حضوری فراهم کرده است.

علاقمندان برای مقایسه قیمت کالاها می‌توانند به سایت ایمالز به آدرس emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
سلام پرواز ایرانیان
ژیوار
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان