چه زمانی فرصت مناسب برای سرمایه گذاری در بیت کوین است؟ + تحلیل بیت کوین در 21 آذر

ژیوار

تحلیل بیت کوین پیش از ورود به معاملات و قبل از خرید بیت کوین یک الزام برای تمامی سرمایه‌گذاران بازار کریپتوکارنسی است که به آن‌ها کمک می‌کند تا به شکل بهتری عمل کنند و متحمل ضررهای هنگفت نشوند. با توجه به اهمیت بسیار بیت کوین به عنوان یکی از ارزهای برجسته در بازار ارز دیجیتال، نمودار قیمت بیت کوین و تغییرات آن تبدیل به یک عامل بسیار حیاتی برای تحلیل بازار شده است.

به گزارش کاماپرس، تغییرات ناگهانی در قیمت بیت کوین، نگرانی بسیاری از سرمایه‌گذاران را برانگیخته و تاثیرات بزرگی بر روی رفتار معامله‌گران ایجاد کرده است. تحلیلگران بازار می‌توانند با بررسی روند بازار، شاخص‌های مربوطه و داده‌های تاریخی قیمت، اطلاعات بسیار مهمی در رابطه با حرکات آتی قیمت، احساسات بازار و فرصت‌های معاملاتی پرسود کسب کنند. از این رو تحلیل روزانه قیمت بیت کوین باعث می‌شود تا به خوبی با اطلاع از وضعیت بازار، فرصت طلایی معامله را پیدا کرد.

در این گزارش به بررسی تحلیل بیت کوین در تاریخ 21 آذر ماه 1402 پرداخته شده است.

تحلیل بیت کوین در ۲۱ آذر 1402

چه-زمانی-فرصت-مناسب-برای-سرمایه-گذاری-در-بیت-کوین-است؟ + تحلیل-بیت-کوین-در-21-آذر-کاماپرس

با تحلیل امروز بیت کوین ویژه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ در خدمت شما همراهان تبدیل هستیم. همان‌طور که در نمودار زیر پیداست، در ساعات بامداد روز ۲۰ آذر بیت کوین یک اصلاح شدید را تجربه کرد و از ۴۳۷۵۰ دلار طی یک کندل یک ساعته تا سطح ۴۰۴۰۰ دلار سقوط کرد.

دریان سفر امید

اکنون بیت کوین روی سطح ۴۰۰۰۰ دلار حمایت شده که یک  سطح حمایت قوی (فیبوناچی ۰.۲۳ موج صعودی اخیر) محسوب می‌شود و می‌تواند به عنوان سکوی پرتاب بیت کوین به سمت مقاومت ۴۵۰۰۰ دلار عمل ‌کند. ضمن اینکه RSI نیز در نمودار ۴ ساعته وارد ناحیه اشباع فروش شده است؛ بنابراین ۴۰۰۰۰ دلار سطحی است که باید به‌دقت زیر نظر داشته باشیم.

بااین‌حال، در سناریوی مخالف، در صورت ازدست‌رفتن سطح ۴۰۰۰۰ دلار، می‌توان انتظار داشت بیت کوین تا سطح ۳۷۲۰۰ دلار روند کاهشی خود را ادامه دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان