چطور قبر رایگان بگیریم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قبر برای دفن روز بدون هزینه است، اعلام کرد:‌ شخصی که قصد پیش‌خرید قبر را دارد باید هزینه‌های آن را پرداخت کند.

به گزارش کاماپرس، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران پیش از آغاز دویست‌وسی‌وششمین جلسه علنی این شورا در جمع خبرنگاران درمورد بالا رفتن قیمت قبر در بهشت زهرا تصریح کرد: قیمت قبر رایگان است و هرکس بخواهد می‌تواند به‌رایگان برای متوفی خود قبر تهیه کند. اما درصورتی‌که شخصی قصد رزرو کردن یا پیش خرید قبر را داشته باشد باید بهای روز و هزینه‌های صورت گرفته را بپردازد.

به گفته وی، وقتی که شخصی قبر پیش‌خرید می‌کند امکان دارد سال‌ها بعد قصد استفاده از آن را داشته باشد. بدین‌‌ترتیب در بهشت زهرا جا موجود است اما عملاً قابلیت استفاده ندارد. به همین‌خاطر ظرفیت تکمیل شده‌است. اما با این سیاست می‌توان جلوی پرشدگی را گرفت.

وی در این جلسه درخصوص بهره‌برداری از پایانه جدید شرق اعلام کرد: زمانی که برای انجام این پروژه تعیین کرده‌ بودند نزدیک شده اما لازم است قراردادهایی منعقد شود تا رفتن شهروندان و باقی امکانات به این پایانه سریع‌تر محقق شود و مشکل مرتفع گردد. در این پروژه مشکل ریزه‌کاری وجود دارد و به‌قطع سرپا کردن آن زمان‌بر است.

به نقل از ایسنا، چمران ادامه داد: پیشنهاد بردن مترو به این پایانه نیز از پیش مطرح بوده و حتی پیشنهاد رساندن خط 3 مترو از شهید محلاتی از طریق گردنه قوچک به پایانه شرق داده شده بود. این مسائل مطرح بوده؛ اما هنوز از نظر مطالعاتی و اجرایی به جایی نرسیده‌است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز