چطور با 36 میلیون تومان به آمریکا سفر کنید؟

سفر توریستی به آمریکا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

روند اخذ ویزای آمریکا و مراحل آن در ایران با محدودیت‌های زیادی روبروست. از طرفی هزینه‌های بالای بلیط و اقامت و قوانین سخت، سفر به آمریکا را برای ایرانیان نسبت به دیگر کشورها متمایز می‌کند. آمریکا مانند دیگر کشورها نیست که با داشتن دعوت نامه و اخذ ویزای شینگن، توریست و مسافر جذب کند بلکه شرایط خاص خود را دارد. اما در این بین برخی شرکت‌های مسافرتی روند اخذ ویزا را برای مسافران تسهیل کرده‌‌اند تا جایی که با پرداخت حدود 36 میلیون تومان می‌توان نسبت به اخذ ویزای توریستی این کشور اقدام کرد.

به گزارش کاماپرس، ویزای توریستی آمریکا با کلاس ویزا B1/B2 تعیین می‌شود، در واقع با داشتن این ویزا اجازه ورود در این کشور را خواهید داشت، البته قابل ذکر است که با این ویزای غیرمهاجرتی، حق تحصیل و کار نخواهید داشت. اعتبار ویزای توریستی آمریکا معمولا 3 ماهه است و می‌توانید برای بار دوم هم به مدت 3 ماه آن را تمدید کنید.

بیشتر بخوانید:

برای سفر تفریحی به آمریکا و اخذ ویزای توریستی باید مراحلی از جمله پرداخت هزینه درخواست، شرکت در مصاحبه ویزا، انتخاب نوع ویزای آمریکا، تکمیل فرم درخواست ویزای غیر مهاجرتی یا توریستی DS-160 و… را طی کنید و به مدارکی مانند تکمیل فرم درخواست DS160 به صورت آنلاین، آپلود عکس بایومتریک، ارائه نامه عدم سو پیشینه متقاضی، در صورت داشتن دعوتنامه ارائه آن (که البته این دعوتنامه می‌تواند از یکی از اقوام و آشنایان فرد باشد)، ارائه اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه، ارائه نامه و مدارک مربوط به سوابق کاری و… نیاز دارید.

مصاحبه حضوری در دبی، آنکارا و ایروان

برای گرفتن وقت سفارت هم باید به یکی از کشورهای دبی، آنکارا و ایروان ارمنستان سفر کنید. زمانی هم که برای ویزای توریستی آمریکا درخواست می‌دهید حداقل یک ماه طول می‌کشد که آمریکا ویزا را بررسی و در صورت تایید آن را صادر کند.

آژانس مسافرتی ژیوار تسهیل کننده اخذ ویزای توریستی آمریکا

از آنجاکه آمریکا جزو سخت‌ترین کشورها برای اخذ ویزای توریستی است، در همین رابطه آژانس مسافرتی ژیوار با ارائه خدماتی روند اخذ ویزا را کوتاه کرده است و با پرداخت 36 میلیون تومان به این شرکت، دیگر لازم نیست هزینه‌ای را برای سفارت و ویزا بپردازید. البته این ویزا یک پیش فرض دارد، آن هم اینکه حداقل 2 سفر خوب اروپایی را تجربه کرده باشید، به طور واضح‌تر یک ویزای شینگین و یک سفر برای مثال به کانادا باید در پاسپورت شما ثبت شده باشد.

این را هم در نظر بگیرید برای مصاحبه حضوری در دبی یا ترکیه و یا ارمنستان، فرد متقاضی باید هزینه جدایی را بپردازد که حدودا بین 20 تا30 میلیون تومان بسته به هتل و پرواز در می‌آید. همچنین هزینه بلیط رفت و برگشت و هتل و اقامت در این کشور به عهده مسافر است. حداقل هزینه بلیط هم 80 میلیون تومان و هتل هم از شبی 100 دلار شروع می‌شود. در واقع شما با پرداخت 36 میلیون تومان از دردسرهای ویزا و سفارت راحت می‌شوید اما باقی هزینه‌ها به عهده خودتان است.

انتهای پیام

مرتبط با : ژیوار
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز