چطور از بانک ملی وام ازدواج بگیریم؟

ژیوار

یکی از مهم‌ترین و شاید تنها وام قرض الحسنه عمر ما، وام ازدواج است. تمامی بانک‌های دولتی کشور، از جمله بانک ملی، موظف به پرداخت این تسهیلات هستند. بعد از ثبت نام متقاضیان در سایت مربوطه و گزینش توسط سامانه مرکزی، در صورتی که به این بانک برای دریافت وام معرفی شوند باید ادامه فرآیند را از این مجموعه پیگیری کنند.

به گزارش کاماپرس، مبلغ وام ازدواج از 350 میلیون تومان برای هر یک از زوجین بیشتر نیست و این مبلغ نیز تحت شرایط خاصی به آن‌ها پرداخت می‌شود. در صورتی که پسر زیر 25 سال و دختر زیر 23 سال سن داشته باشد، هر یک مبلغ 350 میلیون تومان وام ازدواج دریافت می‌کنند. اگر سن پسر و دختر از حد مشخص شده بیشتر باشد، به آن‌ها 300 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود. این وام قرض الحسنه است و تنها یک کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت تسهیلات مذکور، داشتن ضامن رسمی است. در صورتی که متقاضی از جانب سامانه برای دریافت این وام به بانک ملی معرفی شود باید در این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کند. بعد از دریافت این تسهیلات بازپرداخت آن تا 120 ماه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مبلغ اقساط وام 350 و 300 میلیون تومانی ازدواج

میزان اقساط برای وام 350 میلیون تومانی ازدواج، با توجه به نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، 3 میلیون و 181 هزار و 818 تومان است. کل سود این مبلغ وام به 77 میلیون تومان می‌رسد و مجموع وام و سود آن 427 میلیون تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

مقدار اقساط برای وام 300 میلیون تومانی ازدواج، 2 میلیون و 727 هزار و 273 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 66 میلیون تومان می‌رسد و جمعا رقم تسهیلات و سود آن، 366 میلیون تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز