چرا گارانتی سازگار؟ معرفی شرکت گارانتی سازگار

ژیوار

شرکت گارانتی سازگار ارقام، از تخصصی‌ترین مجموعه‌ها در صنعت انفورماتیک کشور است. این شرکت، خدمات کاملی در زمینه ارائه انواع گارانتی دارد که برای محصولات الکترونیکی از جمله موبایل، تبلت و رایانه قابل استفاده هستند. همچنین در این مجموعه، امکان تعویض قطعات سخت افزاری وجود دارد و خدمات آی تی نیز ارائه می‌شود. شرکت سازگار ارقام، اصالت قطعات کالاهای خود را تضمین کرده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی کامل‌تر امکانات و خدمات شرکت گارانتی سازگار می‌پردازد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط این مجموعه، از سایت آن با آدرس www.shop.sazgar.com دیدن کنید.

امکانات شرکت گارانتی سازگار

1. اصالت کالاها

در شرکت سازگار ارقام، تمام قطعات و کالاهای ارائه‌شده دارای اصالت و گارانتی مطمئن هستند. این کالاها از طریق بهترین تولیدکنندگان تهیه می‌شوند و مشتریان به راحتی می‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند. همچنین این مجموعه، در صورت عدم موجود قطعه مورد نیاز افراد، سعی می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، قطعه اصل و مورد نیاز را در اختیار خریداران قرار دهد.

2. امکان سفارش قطعه

سایت گارانتی سازگار امکانات مناسبی را برای سفارش قطعات مختلف فراهم می‌کند. در این سایت بعد از درخواست کالای مورد نظر، حدود 3 روز زمان می‌برد تا موجودی و قیمت آن اعلام شود. مشتریان می‌توانند این کالا را با پرداخت بیعانه سفارش دهند.

در شرکت سازگار ارقام، تمام قطعاتی که در خارج از دوره ضمانت تعویض شده‌اند، برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، به مدت 6 ماه تضمین تعمیر یا تعویض دارند.

دریان سفر امید

3. تعویض کالا در صورتی که عیوب تکراری داشته باشد

از دیگر امکانات قابل توجهی که در شرکت گارانتی سازگار ارائه می‌شود، امکان تعویض کالاهایی است که یک عیب تکراری دارند. این محصولات اغلب با ایراد فنی همراه هستند و در مورد ایرادهای نرم افزاری این قابلیت وجود ندارد. در این مجموعه، تعویض کالای مشتری با محصولی که شرایط مشابهی دارد انجام می‌شود.

4. پشتیبانی کامل شرکت گارانتی سازگار

شرکت گارانتی سازگار یکی از بهترین واحدهای پشتیبانی را در دسترس عموم قرار داده است. مشتریان حتی در زمانی که مرکز خدمات این مجموعه در شهرشان حضور ندارد، می‌توانند با شماره گیری دفتر مرکزی از خدمات آن استفاده کنند. نیروهای این مجموعه به مباحث فنی مسلط هستند و می‌توانند بهترین راه‌کارها را در اختیار افراد قرار دهند.

5. اطلاع رسانی‌های کامل

شرکت گارانتی سازگار اطلاع رسانی‌های مناسبی در مورد شرکت‌های تولید کننده محصولات دارد. در این سایت، در صورتی که محصولی ایراد فراگیر داشته باشد و توسط شرکت سازنده عنوان شود، اطلاع رسانی آن برای کاربران انجام می‌شود و می‌توانند از سرویس خدمات استفاده کنند.

6. امکان تمدید گارانتی و پشتیبانی بعد از اتمام گارانتی

مشتریان می‌توانند در سایت گارانتی سازگار درخواست افزایش یا تمدید گارانتی را داشته باشند. متخصصان این مجموعه بعد از بررسی مدل و ارزش کالا، هزینه لازم برای تمدید گارانتی را محاسبه می‌کنند و بعد کارت گارانتی جدید ارائه می‌شود.

همچنین در صورتی که تاریخ گارانتی کالا به اتمام برسد، شرکت سازگار تا حدود 1 تا 2 سال (بسته به نوع محصول) خود را موظف به تامین قطعات آن می‌داند. البته در این مورد، مسائل دیگری مانند قیمت و قابل تهیه بودن قطعه نیز دخیل هستند.

7. سرعت عمل مناسب و تعهد کامل

شرکت گارانتی سازگار زمانی که دستگاه‌ها به قطعه‌ای جدید برای تعمیر نیاز دارند، در مدت زمان کمتر از 30 روز آن قطعه را تامین می‌کند. در صورتی که تاخیری در روند تهیه کردن قطعه پیش بیاید، این مجموعه به میزانی بیشتر از دیرکردی که داشته است، به تاریخ گارانتی محصول خود می‌افزاید.

همچنین این مجموعه امانت داری را یکی از مهم‌ترین معیارهای خود می‌داند و در زمانی که کالا در شرکت آسیب ببیند آن را بدون هزینه تعویض می‌کند. در صورتی که قطعه موجود نباشد، حتی ممکن است دستگاه به طور کامل تعویض شود و کالای سالم در اختیار افراد قرار گیرد.

«سازگار ارقام» انتخابی مطمئن است

شرکت سازگار ارقام در سال 1369 شروع به کار کرده است و امروزه به عنوان یکی از متخصص‌ترین مجموعه‌ها در زمینه خدمات رایانه‌ای و محصولاتی مانند موبایل، تبلت و نت بوک و… شناخته می‌شود. این شرکت عضو شورای عالی انفورماتیک کشور و انجمن نظام صنفی رایانه‌ای است و همچنین پروانه فعالیت صنعتی (تولید) رایانه‌های شخصی را در اختیار دارد.

شرکت گارانتی سازگار با 5 شعبه فعال و رسمی در سراسر کشور، یکی از در دسترس‌ترین مجموعه‌های خدماتی الکترونیکی است. علاوه بر آن، در صورتی که کالایی از شعب مختلف به دفتر مرکزی این شرکت ارسال شود، هزینه جابجایی آن بر عهده خود مجموعه خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : سازگار ارقام
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز