چرا قطر مقصد جذابی برای توریست های خارجی محسوب می‌ شود؟

ژیوار

کشورهای حوزه خلیج فارس به دلیل پیشرفتی که داشتند و شرایطی که در حال حاضر پیدا کرده‌اند توریست زیادی از آن‌ها بازدید دارند. قطر یکی از کشورهای مطرح و در حال پیشرفت حوزه خلیج فارس است که قدمت زیادی دارد، ولی بیشتر مردم جهان به دلیل وجود فرودگاه‌های مطرح و با امکانات کامل آن را می‌شناسند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، قطر کشوری با آب و هوای خشک است. این کشور تنها در فصل زمستان هوای خوبی دارد و معمولا در این فصل خسارت دیدن اماکن و مناطق مختلف بالا می‌رود. معمولا در فصل زمستان توده هوایی سودانی و باران‌های سیل آسا اتفاق می‌افتاد که این موضوع باعث آسیب رسیدن به برخی مناطق قطر می‌شود. تابستان این منطقه غیرقابل تحمل و طاقت فرساست و معمولا کمتر شخصی امکان بازدید از جاذبه‌های دیدنی قطر در چنین فصلی را دارد. به همین دلیل بیشتر توریست‌های خارجی در فصل بهار یا پاییز به این منطقه سفر دارند تا بتوانند از آثار تاریخی و دست ساز انسان بازدید داشته باشند.

تور قطر-کاماپرس

برخی از جاذبه‌های دیدنی شهر قطر را بشناسید

افرادی که به قطر سفر دارند حتما از موزه هنرهای اسلامی بازدید کرده‌اند. این موزه در مجاورت کورنیکه قرار گرفته و به نظر شناور می‌رسد. موزه هنرهای اسلامی یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های اسلامی دنیا است. در این موزه انواع کتاب‌های خطی، پارچه‌های نفیس، سنگ‌های قدیمی و گرانبها و سکه‌های قدیمی وجود دارد که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

دریان سفر امید

مسجد طلایی یکی دیگر از جاذبه‌های قطر است که همواره مورد توجه توریست‌های مسلمان قرار دارد. مناره این مسجد جالب و شگفت انگیز است و خیلی از توریست‌ها به منظور بازدید از آن به قطر سفر می‌کنند. کاشی کاری طلایی این مسجد نیز جالب توجه بوده زیرا با ظرافت زیادی انجام شده است.

یکی دیگر از جاذبه‌های کشور کوچک قطر، جزیره مصنوعی به نام مروارید است که در میانه آب‌های خلیج فارس، در نزدیکی شهر دوحه، قرار دارد. فضای کلی این جزیره 4 میلیون مترمربع است و در آن ساختمان‌های مسکونی و تجاری و همچنین تفریحی زیادی بنا شده است. طراحی این جزیره از جزایر مدیترانه الهام گرفته شده و چشم انداز زیبایی دارد. از جمله زیبایی‌های این جزیره می‌توان به آپارتمان‌های رنگارنگ، کانال‌ها، فضاهای پیاده روی و پل‌ها اشاره کرد.

جزیره مروارید قطر-کاماپرس

قطر و فرودگاه‌های معروف آن

قطر از لحاظ پروازهای خارجی زبانزد تمامی کشورهای جهان است و به نوعی پل ارتباطی مهم و موثری بین آسیا با اروپا و آمریکا محسوب می‌شود. هر ساله چند صد هزار پرواز از فرودگاه‌های مجهز و مشهور این کشور به کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی انجام می‌شود. قطر طی چند ساله اخیر جایگاه بسیار خوبی را در حوزه هوانوردی به دست آورده و چندین مرتبه در این خصوص رتبه برتر را کسب کرده و در تقابل با کشورهای اروپایی و آمریکایی پیشتاز است.

فرودگاه بین المللی خور، حمد و دوحه مهم‌ترین فرودگاه‌های کشور قطر هستند. فرودگاه حمد سال 2009 افتتاح و طی مدت زمان کوتاهی به قطب اصلی پروازهای قطر ایرویز تبدیل شد. این فرودگاه هم اکنون ظرفیت جا به جایی 50 میلیون مسافر را به صورت سالیانه دارد. فرودگاه‌های دیگر نیز تجهیزات و امکانات مناسبی داشته و قطب‌های اصلی فرودگاهی جهان محسوب می‌شوند.

فرودگاه قطر-کاماپرس

بهترین سایت برای رزرو بلیط هواپیما و هتل در قطر کدام است؟

در صورتی که برای پاییز برنامه سفر به قطر را دارید، بهتر است از همین حالا بلیط هواپیما و هتل خود را رزرو کرده و اقدامات لازم را انجام دهید تا با خیال آسوده به این کشور سفر داشته باشید. آریاک سفر گزینه مناسبی برای رزرو بلیط هواپیما به قیمت مناسب و پیدا کردن هتل در کشور قطر است. این وبسایت تمامی بلیط‌های پرواز ایران به قطر را به صورت دسته بندی شده در اختیار مسافران می‌گذارد. ضمنا امکان رزرو هتل‌های معروف و قیمت مناسب قطر از طریق آریاک سفر وجود دارد.

آژانس هواپیمایی آریاک سفر با بیش از 20 سال سابقه به عنوان مرجع معتبر ارائه دهنده بلیط هواپیما  و تور قطر، دوبی، ترکیه، آلمان، کانادا، فرانسه و …، انواع هتل، تور، اخذ ویزا و دیگر خدمات مسافرتی داخلی و خارجی شناخته می‌شود. تمامی خدمات این مجموعه به صورت حضوری و آنلاین قابل استفاده است. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره مقاصد مسافرتی خود می‌توانند با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز