چرا در اوپوفایننس معامله کنیم؟ | بررسی مزایا و معایب بروکر اوپوفایننس

اوپوفایننس - کاماپرس
ژیوار

بروکر اپو فارکس یکی از کارگزاری‌های فارکس است که در سال 2020 نام خود را به اوپوفایننس تغییر داد. این بروکر از گروه تجاری Opo Group LTD و یک کارگزاری‌ تازه تاسیس محسوب می‌شود که اخیرا دفتر مجازی خود را در متاورس هم راه‌اندازی کرده است.

به گزارش کاماپرس، اوپوفایننس، ارائه دارایی‌های معاملاتی مختلفی مانند ارز دیجیتال، جفت ارزها، کالاها، شاخص‌های مهم و همچنين شرایط معاملاتی مناسب و طرح‌های ویژه، بسیار سریع جای خود را در دنیای معاملات باز کرد و در حال حاضر ده‌ها هزار کاربر دارد.

این گزارش ضمن معرفی چهار حساب در بروکر اوپوفایننس، نحوه ثبت نام، اعتبار، مزایا و معایب این بروکر را بررسی کرده است.

چهار حساب در بروکر اوپوفایننس

حساب استاندارد: برای افتتاح این حساب به حداقل 100 دلار موجودی نیاز است. از ویژگی‌های مثبت این حساب می‌توان به این موضوع اشاره کرد که معامله کردن در حساب استاندارد اوپوفایننس شامل پرداخت کمیسیون نمی‌شود.

حساب ECN: برای افتتاح این حساب نیز حداقل 100 دلار موجودی نیاز است، اما بابت هر لات معامله (واحد استاندارد معاملاتی در فارکس) باید حدود شش دلار کمیسیون پرداخت کرد. اسپرد این حساب بسیار پایین‌تر از حساب استاندارد و حدود 0.8 پیپ است؛ بدین معنا که بین قیمت درخواستی فروش و قیمت پیشنهادی خرید اختلاف کمی وجود دارد. این حساب برای افرادی مناسب است که سرعت انتقال معاملات برایشان حائز اهمیت است.

دریان سفر امید

حساب ECN Pro: این حساب بهترین حساب کارگزاری اوپوفایننس است که افتتاح آن حداقل به 5000 دلار موجودی نیاز دارد. لازم به ذکر است میزان کمیسیون هر لات معامله حدود چهار دلار بوده و اسپرد نیز ندارد؛ یعنی بین قیمت درخواستی فروش و قیمت پیشنهادی خرید اختلافی وجود ندارد.

حساب سوشال تریدینگ: برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند از سیستم سوشال تریدینگ استفاده کنند، یک حساب اختصاصی به همین نام در بروکر اوپوفایننس وجود دارد که با واریز 200 دلار قابل افتتاح است.

نحوه ثبت نام در بروکر اوپوفایننس

با ورود به صفحه اول کارگزاری اوپوفایننس می‌توان روی گزینه ثبت‌نام کلیک و مشخصات اولیه خود مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تماس، ایمیل و رمز عبور را وارد کرد تا دسترسی به کابین شخصی‌ داده شود. برای ایجاد حساب واقعی نیز ابتدا باید احراز هویت کرد و پس از تایید هویت می‌توان واریز و برداشت را به راحتی انجام داد.

برای احراز هویت باید پس از ورود به پنل کاربری خود، روی اخطار زرد رنگی که در بالای تصویر مشاهده می‌کنید و به معنای عدم احراز هویت کامل شما است، کلیک کرده و سپس در مرحله اول تایید شماره موبایل و در مرحله دوم تایید ایمیل را انجام دهید. لازم به ذکر است که برای احراز هویت در بروکر اوپوفایننس باید ابتدا نام کشور را وارد کرده و مدارک هویتی خود را شامل پاسپورت، کارت ملی یا گواهینامه رانندگی بارگذاری کنید. در مرحله بعد نیز باید عکس صورت خود را به صورت زنده با استفاده از دوربین کامپیوتر یا موبایل در سیستم ثبت کنید. در نهایت نیز باید مدرکی مبنی بر تایید آدرس و نشانی آپلود کنید.

آیا بروکر اوپوفایننس معتبر است؟

به طور کلی می‌توان گفت اعتبار بروکر اوپوفایننس در سطح متوسط قرار دارد و تا حدی قابل قبول است. این بروکر عضو نهاد FINACOM بوده که مشتریان آن تحت بیمه حفاظت از دارایی هستند. همچنین این شرکت تحت نظارت سازمان خدمات مالی FSA است. در این میان گروه تجاری بروکر اوپوفایننس (OPO GROUP LTD) عضو تایید شده Financial Commission است؛ این مجموعه یک سازمان بین‌المللی بوده که درگیر حل اختلافات صنعت خدمات مالی در بازار فارکس است. اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری مبلغی کم‌تر از 20 هزار یورو دارید، می‌توانید بروکر اوپوفایننس را انتخاب کنید.

مزایا و معایب بروکر اوپوفایننس

بروکر اوپوفایننس را می‌توان یک بروکر استاندارد دانست که تا حدودی شرایط معاملاتی مناسبی برای تریدر‌ها و معامله‌گران فراهم کرده است و به همین خاطر، رابط کاربری خوب، دارایی‌های معاملاتی گسترده، پشتیبانی فارسی و همچنین واریز و برداشت ریالی از مزایای این بروکر برای ایرانیان است. در مقابل، شاید بتوان عمر کم و اعتماد و اعتبار ضعیف بروکر اوپوفایننس را به دلیل تازه تاسیس بودنش از معایب آن دانست که سبب شده هنوز در میان جامعه تریدری ایران به سطح قابل قبولی نرسیده باشد. البته نظارت سطح متوسط و تنوع پایین حساب‌ها نیز از دیگر معایب این بروکر به شمار می‌شود.

تحلیل بروکر اوپوفایننس با «ایران بروکر»

ایران بروکر با هدف تحقیق درباره کارگزاران فارکس، صرافی‌های ارز دیجیتال، کارگزاران بورس ایران، پراپ فرم‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های مالی و امثال آن به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایرانی کمک می‌کند تا بتوانند بستر مناسبی برای فعالیت خود در بازارهای مالی پیدا کنند. محتوای این مجموعه به صورت بی‌طرفانه و تنها بر اساس بررسی‌های کارشناسی و با هدف ارائه اطلاعات انجام شده است و هیچ نقشی در رتبه‌بندی پلتفرم‌های معرفی شده ندارد و کلیه امتیازات توسط کاربران ثبت می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۶ به وقت ایران از طریق پشتیبانی آنلاین در وبسایت https://iranbroker.net/ یا از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۵۵۸۷ مشکلات خود را با کارشناسان مجموعه ایران بروکر مطرح کنند. همچنین می‌توانند به صورت 24 ساعته از طریق پنل کاربری‌ و ثبت تیکت با آنان در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز