چرا خنده‌های رامبد جوان تصنعی و ساختگی است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

خنده‌های رامبد جوان در بسیاری از برنامه‌های خندوانه برای افرادی که حتی کمترین آشنایی با کار اجرای طنز دارند تصنعی به نظر می‌رسد و این خنده های ساختگی در برخی موارد فقط کسل کننده نیست بلکه دل آزار است.

به گزارش کاماپرس، حاشیه هایی که از توهین به نویسندگان در برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان ایجاد شد لزوم بازنگری در برنامه هایی با این سبک و سیاق را جدی‌تر کرده است.

این گونه برنامه‌ها تقلیدی از برنامه های موفق تلویزیون های خارجی است که با هدف سرگرمی و شادی مخاطب تولید می‌شود و معمولا مسائل اجتماعی در این برنامه ها به نقد طنازانه کشیده می شود.

در برنامه‌ای که رامبد جوان تهیه و اجرای آن را به عهده دارد و به نظر می‌رسد این اجرا دستمزد کلانی هم دارد و برای وی نان چرب و شیرینی هم فراهم می کند! بیشتر بار طنز برنامه به دوش خود وی نیست و مهمانان و عروسک محبوب برنامه – جناب خان – باید موقعیت های طنز را ایجاد کنند و پیش ببرند.

رامبد هم در این شو اغلب در نقش آغاز کننده سخن‌ها و بحث‌ها ظاهر می‌شود و خنده خاصی از تماشاگران نمی گیرد اما در برخی مواقع تلاش می کند با خنده‌های رگباری خود ، جو برنامه را به خنده بیامیزد.

راز آسمان پایتخت

باید گفت او در این کار هم چندان موفق نیست چرا که خنده های وی در بیشتر موارد تصنعی و ساختگی هستند و و این خنده های مصنوعی در برخی موارد نه فقط کسل‌کننده، بلکه دل آزار است.

فرار رامبد از کم اثر بودن حضور وی در برنامه با خنده های مصنوعی

این طور به نظر می‌سد که رامبد جوان که سخنان و مزه پرانی ها و اصولا حضور و اجرای شخص خود را در بالا بردن بار طنز برنامه کم اثر می‌بیند بسیار تلاش می کند که با خنده های رگباری به اجرای خود در این برنامه رنگ و لعابی بدهد – چون آزموده شده که خنده ، خنده می آورد و فضای ساکت یک جمع با قهقهه یک نفر شاد و خنده باران می شود – اما این ترفند در برخی موارد اثر معکوس دارد.

در برنامه ای که حاشیه های آن بالا گرفت و رامبد را مجبور به عذرخواهی کرد نیز شاهد همین صحنه بودیم. فیروز کریمی به عنوان مهمان برنامه جمله ای گفت و مزه ای پراند که اگر خنده مصنوعی رامبد نبود احتمالا حساسیت خاصی برنمی انگیخت اما خنده تصنعی رامبد به جمله فیروز کریمی بار توهین آمیز داد.

کوتاه سخن این که تا زمانی که در صدا و سیما به طنز خلاقانه و نقادانه، میدان داده نشود و جوان های کمتر دیده شده با تکیه بر توانایی و خودباوری به برنامه سازی در عرصه طنز اقدام نکنند، چهره های تکراری کماکان به یکه تازی در برنامه های طنز تلویزیونی ادامه می دهند و این گونه صحنه های کسالت بار و دل آزار را نیز در برنامه های آنها شاهد باشیم.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چرا خنده‌های رامبد جوان تصنعی و ساختگی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز