کوییک اتوماتیک پلاس ارزان قیمت را بخریم یا پژو 207 اتوماتیک ؟

لست سکند

متقاضیان خرید خودروی سواری دنده اتوماتیک در ایران انتخاب های چندان متنوعی ندارند و اگر قیمت را در نظر بگیریم شاید رقابت اصلی بین کوییک اتوماتیک پلاس و پژو 207 اتومات باشد اما با توجه به پولی که پرداخت می کنیم کدام یک انتخاب منطقی تری است؟

به گزارش کاماپرس، خودروهای دنده اتوماتیک در ایران هنوز مثل کشورهای پیشرفته پرطرفدار نیستند اما اگر قیمت آنها مناسب تر شود بازار پررونق تری پیدا می کنند.

رقابت خاصی در بازار خودروهای دنده اتوماتیک تولید داخل وجود ندارد و اگر خواستار یکی از این خودروها باشید – برای مثال پژو پارس دنده اتوماتیک، پژو 207 دنده اتوماتیک، کوئیک دنده اتوماتیک ، ال 90 دنده اتوماتیک و … – انتخاب های شما بسیار محدود است.

روزنامه هفت صبح در گزارشی که روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه منتشر کرده به بررسی اقتصادی ترین – به صرفه ترین – خودروهای اتومات تولید داخل پرداخته که بخشی از این گزارش را در ادامه می خوانید.

کوییک اتوماتیک پلاس – مدل 1400 / قیمت 210 میلیون تومان

راز آسمان پایتخت

این خودرو ارزان‌ترین گزینه اتوماتیک موجود برای خرید در بازار است که اتفاقاً بر خلاف قیمت ارزانش از جعبه دنده باکیفیتی بهره می برد. ترکیب فرمان برقی نرم کوییک و گیربکس CVTمحصول پانچ، سواری ب یدردسری را پدید آورده‌اند که در بین خودروهای هم‌رده، کوییک اتومات را یک سر و گردن بالاتر قرار داده است.

شرکت پانچ بلژیک که گیربکس کوییک حاصل مهندسی آن است، جزو شرکت‌های برتر در زمینه تولید گیربکس است و تقریباً تمام محصولاتش عملکردی بی نقص را به نمایش می گذارند.

در کابین کوییک اتومات پلاس از تریم ترکیبی خاکستری و قرمز استفاده شده و امکانات قابل قبولی را در بازه قیمتی200 میلیون تومان عرضه می کند: سیستم نمایش فشار باد تایرها، کی لس استارتر، سیستم مولتی مدیای 7ا ینچی، سیستم ناوبری ماهواره ای و سنسور عقب. نسخه های کارکرده این خودرو هم بازار خوبی دارند و معمولاً به زودی به فروش می‌روند.

قدرت موتور کوییک اتوماتیک پلاس 87 اسب بخار، مصرف سوخت آن 7 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش و وزن 1105 کیلوگرم است.

اخبار پربازدید را بخوانید:

پژو 207 اتوماتیک – مدل 1400 / قیمت: 388 میلیون تومان

سری جدید پژو 207  ، اگر قیمت غیرمنطقی اش را در نظر نگیریم، با تغییراتی که در گرافیک چراغ ها تجربه کرده از هر زمانی زیباتر به نظر می رسد و می تواند هاچ بکی جوان پسند و خوش چهره برای استفاده طولانی مدت باشد.

با این حال در نسخه اتوماتیک آن کماکان مشکلات متعدد 206 تیپ 5 اتومات به چشم می خورد و ایران خودرو به جای استفاده از گیربکسی بهتر مجدداً همان را روی 207 نصب کرده است.

یکی از مزیت های مهم 207 اتومات نسبت به دانگ فنگ 30H کراس یا دیگر رقبایش عدم خسته شدن از رانندگی طولانی با آن است اما اگر اهل استفاده مداوم از آپشن های خودرو هستید این خودرو چندان به درد شما نمی خورد چون گزارش های مکرری از هنگی سیستم مولتی مدیا یا از کار افتادن و ریپ زدن کروز کنترلش توسط مالکان 207 منتشر شده است.

قدرت موتور این خودرو 105 اسب بخار، مصرف سوخت آن 7/1 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش و وزن آن 1096 کیلوگرم است.

مشروح این گزارش جذاب را در روزنامه هفت صبح پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه 1400 بخوانید.

اخبار و مطالب مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز