عرضه اولیه یا فروش بلوکی سهام استقلال به یک مشتری سرشناس

لست سکند

هفته گذشته وزیر اقتصاد اعلام کرد تلاش می کند عرضه اولیه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیش از پایان دولت دوازدهم انجام شود. حالا خبر رسیده است که سهام باشگاه استقلال یک مشتری سرشناس و صد البته محبوب بین هواداران پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، تصور کنید عرضه اولیه سهام باشگاه استقلال در فرابورس لغو و به جای آن اعلام شود سهام این باشگاه به صورت بلوکی واگذار می شود. در این صورت یک مشتری سرشناس و محبوب ، دست به نقد آماده خریداری سهام آبی پوشان پایتخت است. این خبر قطعا به مزاج بسیاری از سرمایه گذاران بورسی خوش نمی آید اما به احتمال فراوان هواداران استقلال را خوشحال می کند.

متقاضی و خریدار دست به نقد سهام استقلال کسی نیست جر آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی که خود وی هم در دوره ای بازیکن و مربی این تیم بوده و از محبوبیت فراوان پدر نیز بین هواداران استقلال بهره می برد.

اخبار مهم را بخوانید:

آتیلا: پولم آماده است!

راز آسمان پایتخت

آتیلا حجازی اظهار کرده است؛ حاضرم با مسئولان استقلال صحبت کنم و باشگاه استقلال را بخرم. وی با بیان این که اصلاً  مبلغ فروش برای او اهمیتی ندارد، تصریح کرده است؛ هر مبلغی که اعلام کنند، حاضرم سهام باشگاه استقلال را بخرم. اگر واقعاً فروشنده هستند من اولین نفری هستم که حاضرم سهام این باشگاه را بخرم. پولم هم حاضر است و آماده مذاکره‌ام. اگر هم بخواهند به صورت کامل توضیح می‌دهم که این پول از کجا آمده است.

یادگار مرحوم ناصر حجازی که همواره مورد تشویق بی دریغ هواداران استقلال قرار دارد در ادامه هدف خود از خرید این باشگاه را واگذاری آن به هواداران دانسته و گفته است: من برنامه‌های بزرگی در ذهن دارم و دوست دارم این باشگاه به صاحبانش که مردم و هواداران هستند، واگذار شود.

بنا به اعلام تسنیم، آتیلا حجازی برای درآمدزایی باشگاه نیز نقشه هایی کشیده و در این باره اظهار کرده است؛ اگر من سهام را بخرم انگار که این باشگاه به هواداران واگذار می‌شود و از لحاظ اقتصادی و درآمدزایی مشاورانی دارم که کمکم می‌کنند تا اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم بزنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز