واکسن کرونا رایگان با یک سفر ارزان خارجی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر اهل یک سفر نه چندان طولانی هستید واکسن کرونا را می توانید به صورت رایگان با سفر به کشور ارمنستان تزریق کنید. این واکسن ها از نوع روسی، چینی و استرازنکا است.

به گزارش کاماپرس، اگر از آن دسته از افراد به شمار می روید که سفر رفتن حتی در شرایط کرونا را ترک نمی کنند، آن طور که سایت لست سکند گزارش کرده است یک سفر به کشور ارمنستان می تواند دستاورد ارزنده ای همچون تزریق واکسن کرونا به صورت رایگان را برای شما به همراه داشته باشد.

ذکر این نکته ضروریست که طبق اعلام وزارت گردشگری راه اندازی تورهای مسافرتی تحت عنوان تور واکسن کرونا ممنوع است اما به هر شکل طبق اطلاعات موجود در کشور ارمنستان واکسیناسیون رایگان کرونا شامل مسافران خارجی نیز می شود.

تزریق واکسن بدون ثبت نام قبلی و در عرض 10 دقیقه

لست سکند در این باره نوشته است؛ طی یک رویداد کم سابقه، کشور ارمنستان برنامه واکسیناسیون کووید-19 را به صورت عمومی آغاز کرده است؛ به معنی اینکه شهروندان خارجی دیگر کشورها نیز حتی بدون ثبت‌‌نام قادر به دریافت واکسن کرونا هستند. با وجود آن که در حال حاضر تعداد دریافت کنندگان واکسن محدود است و همچنین در برخی از گزارش ها آمده است که نیاز به ثبت نام قبلی است اما در زمانی که بیشتر کشورهای جهان در انتظار دریافت واکسن کووید 19 هستند، در ارمنستان هر شخصی که وارد این کشور شود، فرصت دریافت آن را خواهد داشت که واکس کویید را دریافت کنید.

راز آسمان پایتخت

ایرانی ها در صدر تزریق کنندگان واکسن کرونا در ارمنستان

یکی از مراکز توزیع واکسن ایروان که تحت نظارت وزارت بهداشت ارمنستان است، از تاریخ 5 می (15 اردیبهشت) فرایند عمومی تزریق واکسن کرونا را آغاز کرده است. تزریق این واکسن به صورت رایگان، بدون نیاز به ثبت‌نام قبلی است و تمامی مراحل کمتر از 10 دقیقه زمان می‌برد. طبق آخرین مراجعات eurasianet (منبع این خبر)، تعداد مراجعه کنندگان کم بوده و غالب متقاضیان را روس‌ها، لهستانی‌ها، چینی‌ها و ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند.

اخبار مهم  را بخوانید:

واکسن هایی در ارمنستان تزریق می شود؟

بر اساس این گزارش واکسن چینی ، روسی و استرازنکا در ارمنستان موجود است . بد نیست بدانید واکسن روسی اسپوتنیک v در کلینیک‌های سیار این کشور پرطرفدار است، وسریعا تمام می‌شود اما واکسن آسترازنکا برای هر شخص بالا 18 سالی که تمایل به دریافت آن‌ داشته باشد، موجود است.

هزینه سفر به ارمنستان چقدر است؟

سفر به ارمنستان به صورت های مختلف و هزینه های متنوع امکان پذیر است. مثلا تورهای مسافرتی 4 روزه به این کشور که به صورت فولبرد اجرا می شوند( هزینه بلیت هواپیما رفت و برگشت و هزینه اقامت هتل با تور است ) معمولا  از 4 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان هزینه دارند. تورلیدرها و اهالی سفر می گویند اگر بخواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید این سفر را می توان با حدود 3 میلیون تومان و حتی کمتر هم انجام داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز