چرا خرید ویلا در نوشهر گران است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر نوشهر در غرب استان مازندران دارای آب و هوایی خوب و معتدل بوده که باعث شده خرید ویلا در نوشهر رونق چشمگیری پیدا کند و بر ارزش املاک این منطقه افزوده شود. خرید ویلا در نوشهر می‌تواند جنگلی، ساحلی، کوهستانی یا شهری باشد؛ یعنی به لحاظ موقعیت ممکن است در دامنه کوه، ارتفاعات، رو به ساحل یا رو به جنگل بناشده باشد، اما در میان تمامی این موارد ویلای ساحلی از ارزش بیشتری برخوردار بوده و گران‌تر است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای خرید ویلا ساحلی و جنگلی همچنین عوامل مؤثر بر قیمت خرید ویلا در نوشهر می‌پردازد.

مزایای خرید ویلا ساحلی در نوشهر

موقعیت جغرافیایی عالی: ویلا ساحلی از دسترسی بهتری به نسبت ویلا جنگلی برخوردار است چراکه به مراکز شهری نزدیک‌تر است. ویلا ساحلی در نوشهر و رویان به علت موقعیت خاص جغرافیایی و نزدیک بودن جاده تا ساحل دسترسی عالی دارد.

طبقه اجتماعی برابر: به علت قیمت بالای خرید ویلا در نوشهر معمولاً خریداران این ویلاها در طبقات اجتماعی یکسانی قرار دارند و از مناطق شناخته‌شده و بالا شهر  کلان‌شهرهای دیگر به نوشهر آمده‌اند.

دسترسی آسان به دریا: در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید از چشم‌انداز همچنین آب‌وهوای مطبوع کنار ساحل لذت ببرید چراکه هیچ محدودیتی ندارید.

امنیت بالا: معمولاً ویلاهای ساحلی در نوشهر و رویان داخل شهرک‌های ساحلی قرار دارند که دارای نگهبانی ۲۴ ساعته هستند. شهرک‌ها مجاز به دیوارکشی سمت ساحل نیستند و محدودیت قانونی دارند اما باوجود نگهبان، امنیت شهرک تضمین‌شده است.

مزایای خرید ویلا جنگلی در نوشهر

متراژ بالای زمین: یکی از مهم‌ترین دلایل خرید ویلا در نوشهر، استفاده از حیاط بزرگ، سرسبز و مستقل در ویلا است چراکه قصد فرار از هیاهوی زندگی در کلان‌شهرها و زندگی آپارتمان‌نشینی را دارند. شما با بودجه‌ای نه‌چندان بالا می‌توانید ویلای جنگلی با متراژ بالا به همراه حیاطی بزرگ خریداری کنید.

قیمت پایین: قیمت تمام‌شده ویلا جنگلی به نسبت ویلا ساحلی در نوشهر بسیار پایین‌تر است. شما با بودجه یکسان ویلا جنگلی با متراژ بالاتری را می‌توانید به نسبت ویلا ساحلی خریداری کنید. به عبارتی قیمت ویلا جنگلی معمولاً نصف قیمت ویلا ساحلی است.

چشم‌انداز زیبا به جنگل: همیشه خرید ویلا در نوشهر، چشم‌اندازی سرسبز از جنگل را در ذهن ما تداعی می‌کند. تغییر فصل در شمال با تغییر رنگ درختان جنگلی همراه است و شما با خرید ویلا جنگلی در نوشهر همیشه تصویری جدید از شمال را شاهد خواهید بود.

آب‌وهوای بدون رطوبت: رطوبت و هوای شرجی شمال معمولاً در فضای جنگلی و بافاصله گرفتن از دریا کم می‌شود. ویلا جنگلی به علت قرار گرفتن در ارتفاع به‌ویژه در منطقه رویان و نوشهر از آب‌وهوای بهتری بهره‌مند است که در ایام گرم تابستان شرجی بودن هوای شمال که برای بسیاری اذیت کننده است را تجربه نخواهید کرد.

عوامل مؤثر بر قیمت خرید ویلا در نوشهر

نوسانات بازار: هرساله در تمام نقاط کشور با نوسانات بازار املاک مواجه هستیم که تحت تأثیر آن قیمت خرید ویلا در نوشهر نیز تغییر می‌کند.

نوع ویلا: انواع ویلاهای کانسکی، باغ ویلا، ویلاهای شهرکی، ویلا ساحلی و ویلا جنگلی قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت. معمولاً باغ ویلاها پرطرفدارترین هستند که خریدوفروش آن‌ها نیز آسان است اما ویلا ساحلی از گران‌ترین موارد برای خرید ویلا در نوشهر است.

موقعیت مکانی ویلا: ویلاهای بافت شهری، ساحلی، جنگلی و روستایی ازنظر قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. ویلاهای ساحلی گران‌ترین نوع ویلا بوده و فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند.

مسیر دسترسی به ویلا: نوع دسترسی به ویلا در قیمت‌گذاری نقش دارد. هر چه دسترسی آسان‌تر بوده و به‌طور مستقیم به ویلا برسیم، ارزش آن بیشتر می‌شود. به همین خاطر ویلاهایی که در جاده اصلی قرار دارند قیمت بیشتری نسبت به ویلاهایی که در جاده‌های فرعی و روستایی هستند، خواهند داشت.

مصالح به‌کاررفته: ویلا در نوشهر بسته به سلیقه، بودجه سازنده و کارفرما از مواد مختلفی ساخته می‌شود. هرکدام از مصالح به‌کاررفته در کیفیت، ظاهر و هزینه نهایی ویلا نقش دارند. بنابراین هر چه ویلا با مواد بهتری ساخته شود قیمت آن نیز بیشتر است. اکنون ویلاهای بتنی و آهنی در نوشهر به دلیل تاب‌آوری بالا از ارزش بالاتری برخوردار هستند.

سال ساخت: ویلاهای نوساز و لوکس، گران‌ترین ویلاهای نوشهر هستند. البته برخلاف تصور ویلاهای قدیمی طرفداران بسیاری دارند چراکه به دلیل داشتن باغ‌های میوه گزینه مناسبی برای بازسازی یا ساخت باغ ویلا محسوب می‌شوند.

امکانات: ویلا بسته به متراژ و سبک چیدمان امکانات متفاوتی دارد. تعداد اتاق‌خواب، تعداد جای پارک، سطح و نوع امنیت، استخر و جکوزی، اتاق بازی و سینمای خانگی و ارزش ویلا را افزایش می‌دهند.

سند: معمولاً ویلاهایی که فاقد سند رسمی بوده با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند. برای خرید ویلا در نوشهر بهتر است برای ویلایی با سند رسمی اقدام کنید.

خرید ویلا در نوشهر با «املاک ساحل»

گروه مشاورین املاک ساحل از سال 1384 در منطقه توریستی نوشهر-سیسنگان باهدف فروش ویلا، زمین و آپارتمان فعالیت خود را آغاز کرد. مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده در منزل، ویلای موردنظرشان را از طریق وب‌سایت مشاورین املاک ساحل به نشانی اینترنتی https://www.amlaaksahel.ir بررسی و انتخاب کنند و سپس برای مشاهده ملک از نزدیک به‌صورت حضوری قرار ملاقات بگذارند. با املاک ساحل، آرزوی زندگی لوکس در دل طبیعت به واقعیت می‌پیوندد چراکه با شرایطی خاص می‌توانید ویلای لوکس موردنظر خود با هر قیمت و توان مالی خریداری کنید. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان جهت خرید ملک می‌توانند با شماره تلفن‌های 09124902757 و 01152170050 تماس بگیرند و یا به نشانی مازندران، نوشهر، سی‌سنگان، 20 متر داخل ورودی پی کلا مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : املاک ساحل
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز