چرا تحلیل تکنیکال برای بازار رمزارزها مورد استفاده قرار می گیرد؟

ژیوار

تحلیل بازار رمزارزها کار نسبتا سختی است و خیلی از علاقمندان به خاطر همین مورد به این بخش ورود پیدا نمی‌کنند. اما با تحلیل تکنیکال پیش بینی و حدس بازار تا اندازه‌ای راحت به نظر می‌رسد. تحلیل تکنیکال روشی برای پیش بینی رفتار نمودارها و قیمت‌ها در آینده با استفاده از اطلاعات گذشته یک سهم یا صنعت است.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال بر روی داده‌ها و نمودارهای بازار تمرکز دارد و با استفاده از آن امکان شناسایی الگوها و روندهای قیمتی وجود دارد. معمولا معامله گران با استفاده از این تحلیل قابلیت پیش بینی نسبتا درست از آینده این بازار را دارند. افرادی امکان استفاده از تحلیل تکنیکال را دارند که با مفاهیم مربوط به قیمت بازگشایی، بسته شدن، قیمت بالا و پایین آشنا باشند. یادگیری تحلیل تکنیکال کار چندان دشواری نیست و هر کس با هر درجه از تجربه در بازار رمزارزها، امکان یاد گرفتن و استفاده از آن را دارد.

برخی از سایت‌ها برای راحت شدن کار تحلیلگران، هر روزه تحلیل تکنیکال رمزارزهای مختلف را ارائه می‌دهند که در ادامه به یک مورد از آن اشاره خواهد شد؛

تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز 29شهریور 1403

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز 29شهریور با شما همراه هستیم. امروز مهم‌ترین روز این ماه برای بیت کوین است. امشب به وقت ایران، منتظر اعلام نرخ بهره آمریکا هستیم که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی بازارهای مالی مانند بیت کوین و آلتکوین‌ها داشته باشد. نمودار تکنیکالی بیت کوین نشان از این دارد که این ارز آماده شکست خط روند نزولی و ورود به یک روند صعودی است. در صورتی که نرخ بهره به نفع بیت کوین اعلام شود، انتظار شروع یک روند صعودی قدرتمند را برای آن داریم و این بار حتی ممکن است سقف تاریخی بیت کوین نیز به سمت بالا بشکند.

دریان سفر امید

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان