چرا خانم ها باید مکانیک خودرو بدانند؟ + معرفی آموزشگاه

مکانیک زن-کاماپرس
ژیوار

امروزه دیگر رانندگی کاری صرفا مردانه نیست و زنان هم مانند مردان رانندگی می‌کنند؛ اما گاهی ممکن است بانوان در شناخت موضوعات فنی اتومبیل خود ضعف داشته باشند. البته این موضوع چندان مهم و غیرقابل حل نیست، چراکه با برخی آموزش‌ها می‌توان مسایل فنی خودرو را به سرعت یاد گرفت.

کاماپرس در این گزارش چند آموزشگاه که خانم‌ها می‌توانند در آنجا آموزش‌های فنی خودرو را ببیند معرفی می‌کند.

پیش از اینکه به معرفی آموزشگاه‌های مکانیک خودرو بپردازیم بهتر است با لزوم این آموزش‌ها آشنا شویم. همانطور که مشخص است رانندگان باید دانش و مهارت شناخت و تعمیر جزئی خودرو را بدانند؛ چراکه ممکن است خودرو خراب شود و در شرایط سختی قرار بگیرند، یا حتی برای رفع مشکل خودرو بتوانید با آگاهی بیشتری با تعمیرکار صحبت کنید و به او اطلاع بدهید.

دورهای عملی و تئوری مکانیک خودرو

در این دوره‌ها عموما مکانیک خودرو به دو صورت عملی و تئوری و مباحثی مانند مفاهیم پایه مکانیک خودرو، سیستم‌‌های مختلف خودرو، عیب‌یابی و تعمیر خطاهای رایج و استفاده از ابزارهای خاص مکانیکی به متقاضیان آموزش داده می‌شود. همچنین با ابزارها، قطعات و سیستم‌‌های خودرو آشنا می‌‌شوید و تکنیک‌‌های عملی را برای تعمیرات ساده و پیشرفته خودرو فرا می‌‌گیرید.

در آخر شما یک مدرک پایان دوره دریافت می‌کنید و آن وقت اگر بخواهید در این زمینه فعالیت کنید می‌توانید در دوره‌های حرفه‌ای‌تر ثبت‌نام کنید.

دریان سفر امید

مکانیک زن-کاماپرس

هزینه دوره‌های آموزش مکانیک خودرو

قیمت این دوره‌ها بر اساس پکیج و برنامه‌ای که موسسات در نظر گرفته‌اند، متغیر است. همچنین مدت زمان دوره، محتوا، مدرس، محل برگزاری و سطح پیشرفت دوره، یا حتی حضوری یا آنلاین بودن دوره نیز می‌‌تواند در میزان قیمت‌گذاری تاثیر داشته باشد. دوره‌های آنلاین عموما قیمت کمتری نسبت به دوره‌های حضوری دارند. البته این دوره‌ها این مزیت را هم دارند که شما هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید آموزش ببینید.

برای اینکه بهترین آموزشگاه مکانیک خودرو را پیدا کنید بهتر است با افرادی که در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند، مشورت کنید. ما هم در اینجا چند آموزشگاه خوب آموزش مکانیک خودرو را به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

آموزشگاه مکانیک خودرو آریا تهران

در این آموزشگاه علاوه بر یادگیری مکانیک خودرو به شما مدرک پایان معتبر و قابل ترجمه دوره هم تعلق می‌گیرد. شما امکان انتخاب حضور در کلاس به صورت آنلاین و حضوری را دارید و همچنین با تجهیزات مدرن هم آشنا خواهید شد. در پایان این دوره شما با پایه مکانیک خودرو، تشخیص و رفع اشکال خودرو و تعمیر و نگهداری خودرو آشنایی کامل پیدا می‌کنید.

مکانیک زن-کاماپرس

آموزشگاه ایران ILO

در ادامه معرفی آموزشگاه‌های خوب مکانیک خودرو به ایران ایران ILO می‌رسیم. در حال حاضر این آموزشگاه در حال تکمیل کلاس‌های خود است. کلاس‌های این آموزشگاه 10 نفره و در دوره‌های کلاس عملی نیمه فشرده، به مدت 24 جلسه (72 ساعت آموزش) و کلاس عملی فشرده، به مدت 12 جلسه، آموزش‌های لازم را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

شهریه کلاس‌ها 7 میلیون و 800 هزار تومان است و کلاس‌ها نیازی به پیش نیاز ندارند.

مکانیک زن-کاماپرس

آموزشگاه برق گستران

یکی دیگر از آموزشگاه‌هایی که بانوان می‌توانند در آن آموزش مکانیک خودرو ببیند، آموزشگاه برق گستران است. این آموزشگاه تقریبا در تمام رشته‌های مکانیک کلاس‌های آموزشی دارد و شهریه‌ها بر اساس کلاس و نوع آموزش‌ها مشخص شده است.

آموزشگاه تخصصی فنون خودرو

آموزشگاه دیگری که در لیست معرفی امروز قرار گرفته، آموزشگاه تخصصی فنون خودرو است. در این آموزشگاه به صورت عملی روی محصولات ایران خودرو و .سایپا آموزش داده می‌شود و کل دوره یک ماهه است. برای شرکت در این دوره باید 8 میلیون و 800 هزار تومان بپردازید

انتهای پیام

مرتبط با : آموزشگاه آریا تهرانآموزشگاه فنون خودروایرانILOبرق گستران
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز