چاپ روی زونکن تبلیغاتی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفارش چاپ روی زونکن با طرح دلخواه به عنوان یک تکنیک کاربردی و موثر در معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات به شدت مورد استقبال شرکت‌ها و کسب و کارهای گوناگون قرار گرفته است. کسب و کارهایی که تعداد برگه هایی که میخواهند داخل زونکن تبلیغاتی قرار دهند کمتر است از کلاسور های تبلیغاتی با چاپ طرح دلخواه استفاده میکنند. کلاسورهایی که دارای قفل های 2 حلقه و 4 حلقه هستند و در ارتفاع های 2 الی 5 سانتی متر قابل تولید و عرضه هستند.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر سفارش چاپ روی زونکن تبلیغاتی با طرح دلخواه برای کسب وکارها یک تیر و دو نشان بوده و علاوه بر کاربرد آن‌ها برای دسته‌بندی اوراق و بایگانی اسناد، یک گزینه ایده‌آل برای زیبایی دو چندان و تبلیغ محسوب می‌شود؛ چرا که برندها و شرکت‌ها می‌توانند انواع زونکن و کلاسور های تبلیغاتی با طرح و لوگوی اختصاصی خود را سفارش داده و به عنوان کاتالوگ، هدیه یا پک سازمانی در اختیار کارکنان و مشتریان و مخاطبان خود قرار دهند.

این گزارش به بررسی سفارش چاپ روی زونکن با طرح دلخواه و نقش آن در بازاریابی ‌پرداخته است.

تفاوت کلاسور و زونکن تبلیغاتی

شاید در وهله اول تشخیص و تفاوت زونکن و کلاسور کمی سخت بنظر بیاید ولی سعی داریم در این گزارش  تفاوت های کلاسور و زونکن را به زبان ساده بیان کنیم: در واقع میتوان گفت مهم ترین تفاوت زونکن و کلاسور در نوع قفل آنها است. قفل های 2 حلقه و قفل های 4 حلقه 29 سانت رو کلاسوری میگویند ولی زونکن ها از قدیم داری 4 سورخ نزدیک بهم که شبیه مربع می باشد بوده اند. کلاسور ها نسبت به زونکن ها کاغذ کمتری را در خود جای می دهند. زونکن های بیشتر برای بایگانی و کلاسور ها غالبا برای پروموشن، تبلیغات و موارد مشابه استفاده میشوند. حتی چندین سالی میشود که که از کلاسور های تبلیغاتی جهت ارسال رزومه و گرفتن پروژه در شرکت های پتروشیمی، نفت و گاز و ساختمانی نیز بسیار استفاده میشود.

چاپ روی کلاسور تبلیغاتی

شما میتوانید طرح و تصویر دلخواه خود را برای چاپ روی کلاسور سفارش دهید. کلاسور هایی که شما میتوانید درخواست روی جلد آنها یا داخل آنها که آستر گفته میشود را داشته باشید. همچنین بر اساس نیاز خود میتوانید درخواست اضافه کردن جاکارتی در عطف کلاسور را نیز داشته باشید یکی از مجموعه هایی که چاپ روی کلاسور تبلیغاتی با طرح دلخواه را در تهران چاو تولید می کند (( بانی چاپ )) است. در این سایت بانی چاپ شما میتوانید قیمت انواع زونکن و کلاسور تبلیغاتی را بصورت آنلاین مشاهده یا اقدام به ثبت سفارش آنلاین نمائید.

راز آسمان پایتخت

زونکن چیست؟

واژه زونکن از زبان فرانسوی وارد زبان فارسی شده و به پوشه‌های بزرگ با جلد مستحکم و قطر جلد زیاد گفته می‌شود. این محصول نخستین بار در فرانسه توسط فردریش زونکن اختراع شد و مهم‌ترین کارکرد آن، نگهداری اوراق و اسناد، به ویژه در ادارات و شرکت‌ها است. امروزه برخلاف گذشته، زونکن در اشکال، سبک‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید شده و قابلیت چاپ روی آن، مزایای بسیاری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

زونکن - کاماپرس

 

مزایای چاپ زونکن تبلیغاتی

سفارش زونکن تبلیغاتی به معنای تولید زونکن به صورت اختصاصی برای یک برند یا شرکت، به همراه چاپ طرح دلخواه، لوگو و اطلاعات روی آن است. برخی از مهم‌ترین مزایای تولید زونکن اختصاصی و سفارش چاپ روی زونکن با طرح دلخواه در ادامه بررسی شده است.

تبلیغات و بازاریابی: امروزه دیگر زونکن‌ها تنها وسیله سازماندهی و نگهداری اسناد و اوراق نبوده و به یکی از ابزارهای موثر بازاریابی تبدیل شده‌اند. سفارش چاپ روی زونکن با طرح دلخواه موجب می‌شود که لوگو و نام تجاری کسب و کار دائما در معرض توجه مخاطبان باشد.

معرفی برند: زونکن‌ها معمولا در قفسه‌ها، میزها یا بایگانی و در مقابل مشتریان و کارکنان قرار می‌گیرد. چاپ لوگو و اطلاعات برند روی آن‌ها در طولانی مدت موجب شناسایی هویت برند و معرفی هرچه بیشتر آن می‌شود.

هویت‌سازی حرفه‌ای برند: سفارش چاپ زونکن با طرح دلخواه و چاپ لوگو، طرح اختصاصی و اطلاعات کسب و کار بر روی زونکن به مخاطبان و مشتریان القا می‌کند که شما صاحب یک کسب و کار حرفه‌ای هستید و برای جزئیات آن اهمیت قائل هستید. این مسئله رفته رفته موجب شکل‌گیری یک هویت حرفه‌ای و قابل اعتماد از برند شما می‌شود.

تمایز از رقبا: سفارش چاپ روی زونکن با طرح دلخواه، یک تکنیک بازاریابی جدید و جذاب است که موجب تمایز برند شما از دیگر برندها می‌شود؛ چرا که لوگو و اطلاعات برند شما همواره در معرض توجه بوده و این مسئله کمک می‌کند که در مقایسه با دیگر برندها بیشتر در ذهن‌ها ماندگار شوید.

کاربردی بودن: یکی دیگر از مزایای چاپ زونکن تبلیغاتی، علاوه بر موارد فوق، کاربرد این زونکن‌ها در شرکت یا محل کار است. با سفارش زونکن اختصاصی می‌توان محصول موردنظر را براساس نیازهای خود سفارش داد و از آن‌ها در سازماندهی و محافظت از اسناد استفاده کرد.

نکات مهم در هنگام سفارش زونکن با طرح دلخواه

برخی از مهم‌ترین نکاتی که برای سفارش چاپ روی زونکن با طرح دلخواه باید در نظر داشت، در ادامه بررسی شده است.

جنس مقوای زونکن: یکی از موارد مهم در سفارش زونکن تبلیغاتی، توجه به کیفیت مقوای مورد استفاده در تولید آن است. برخی از شرکت‌ها از انواع مقوای بازیافتی استفاده می‌کنند که دوام و استحکام خوبی نداشته و به سرعت فرسوده می‌شود.

کیفیت چاپ: با توجه به این‌که طرح و لوگوی چاپی روی زونکن، نقش اساسی در تبلیغات و معرفی برند دارد، حتما باید توجه کرد که کیفیت چاپ آن از نظر رنگ و طرح خوب باشد.

قفل و گیره زونکن: نکته دیگری که در سفارش چاپ زونکن تبلیغاتی باید به آن توجه کرد، کیفیت و جنس قفل و گیره آن است. فقل و گیره زونکن باید به نحوی باشد که بر اثر باز و بسته شدن به سرعت خراب نشود.

قیمت چاپ زونکن

قیمت چاپ روی زونکن با توجه به فاکتورهای متعددی همچون پیچیده یا آسان بودن طرح یا لوگوی موردنظر، کیفیت چاپ، کیفیت مواد و متریال‌ مورد استفاده مانند مقوا یا قفل و گیره زونکن، ابعاد و اندازه زونکن و مواردی از این دست تعیین می‌شود. یکی از مهم ترین فاکتور های قیمت چاپ روی زونکن سفارشی تعداد آن می باشد هر چه تعداد بیشتری را زونکن سفارش دهید قیمت واحد مناسب تری را مشاهده خواهید کرد. بهترین تعداد برای سفارش چاپ زونکن 500 عدد می باشد.

بهترین جا برای سفارش چاپ روی زونکن با طرح دلخواه

فروشگاه اینترنتی «بانی چاپ»، یک مجموعه باسابقه و فعال در حوزه تولید محصولات چاپی تبلیغاتی است که خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این مجموعه با برخورداری از تیم متخصص طراحی، تولید و فروش، خدمات تولید زونکن و کلاسور در مدل و سایز سفارشی با چاپ طرح و تصویر دلخواه روی آن را ارائه می‌کند.

علاقه­مندان برای سفارش زونکن چاپی با تمام مدل قفل‌های موجود در بازار مانند قفل دو حلقه، چهار حلقه گرد، دی و زونکنی می­توانند با مراجعه به وبسایت بانی چاپ به آدرس https://www.banichap.com، علاوه بر مشاهده نمونه کارهای قبلی و محاسبه آنلاین قیمت، محصول موردنظر خود را ثبت کنند یا برای دریافت مشاوره رایگان سفارش محصول، با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تلفن­های 88254010 021 و 22684819 021 در تماس باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانی چاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز