پیکاپ ایسوزو دی مکس مدل 2023 با ظاهری خشن رونمایی شد (ویدیو)

امروزه یک پیکاپ خوب و شناخته شده، چیزی فراتر از یک ماشین کاری است. درست است که یک پیکاپ راحت و قوی توجه کشاورزها و صاحبان کسب و کارهای کوچک را به خودش جلب می کند ولی هواداران خودروهای شاسی بلند نیز به کاربردی بودن پیکاپ ها علاقه مند هستند. البته رقابت در این سگمنت از همیشه سخت تر شده ولی بسیاری از کارشناسان معتقدند پیکاپ ایسوزو دی مکس مدل 2023 با به روزرسانی هایی که انجام داده در این رقابت حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پیکاپ ایسوزو دی مکس مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تغییراتی که روی ایسوزو دی مکس مدل 2023 صورت خواهد گرفت بیشتر ظاهری خواهد بود و انتظار نمی رود از نظر فنی و موتوری تغییر زیادی بکند. البته این پیکاپ از نوآوری های زیادی بهره می برد که به طور قطع مشتریانی که خریداران سنتی این پیکاپ نبوده اند را به سوی خودش جذب خواهد کرد.

همانطور که پیشتر گفته شد، مدل 2023 این پیکاپ که در نیمه دوم سال به بازار عرضه خواهد شد از نظر فنی تغییر چندانی نخواهد داشت و همچنان می توان به عنوان خودرویی روی آن حساب کرد که توازنی خوب بین کاربردی بودن و راحتی برقرار کرده است.

آریاک سفر

ایسوزو دی مکس مدل 2023 با دو موتور متفاوت به بازار عرضه می شود که هر دو دیزل هستند. موتور کم حجم تر یک موتور چهار سیلندر 1.9 لیتری توربو است که 150 اسب بخار نیرو و 350 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتور حجیم تر، چهار سیلندر و 3 لیتری توربو است و می تواند 190 اسب بخار نیرو و 450 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتورها می توانند در کنار گیربکس های شش سرعته دستی و یا شش سرعته اتوماتیک قرار بگیرند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوزو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز