پیش بینی آینده بازار رمزارزها

ژیوار

‌علیرغم نوسانات بازار رمزارزها ناشی از تعویق بررسی درخواست صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس (EFT) و اتفاقات رخ داده برای صرافی بایننس، همچنان امیدواری نسبت به بیت کوین و جایگزینی آن با دلار آمریکا زیاد است. تداوم امیدواری‌ها نسبت به آینده کریپتو یا همان رمزارزها سبب شده که میزان فعالیت در این بخش رو به افزایش رفته و همچنان نرخ بیت کوین در مدار صعودی حرکت کند.

کاماپرس در این گزارش، آینده بازار کریپتو را بررسی کرده است.

دلیل تعویق بررسی درخواست‌های صندوق قابل معامله ارزهای دیجیتال

تعویق مداوم بررسی درخواست صندوق قابل معامله بیت کوین و اتریوم در بورس آمریکا توسط کمیسیون مربوطه باعث شد که برخی فعالان نسبت به این شرایط اعتراض کنند، اما این موضوع مانعی در مقابل فعالیت معامله­گران یا تریدرها نشد. ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا و یکی از نامزدهای جمهوری­خواه ریاست جمهوری آمریکا، یکی از معترضان به تعویق بررسی درخواست‌های صندوق قابل معامله ارزهای دیجیتال است. دیسانتیس اعلام کرده که دولت بایدن، خود را قاضی، هیئت منصفه و جلاد ارزهای دیجیتال تصور می‌کند. در واقع اقدامات دولت بایدن مخالف فدرال رزرو است، زیرا فدرال رزرو همچنان به پیشبرد بخش ارز دیجیتال بانک مرکزی ادامه می‌دهد.

دیسانتیس به شکایت‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه شرکت‌های رمزارزی نیز معترض است. وی در این باره بیان کرده که نوآوری‌های حوزه رمزارز به لطف تغییرات نظارتی این دولت به خارج از کشور خواهد رفت. این مقام مسئول بیان کرده که تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق آمریکایی‌ها به منظور داشتن دارایی‌های دیجیتال بدون دخالت دولت به کار خواهد بست.

نظر کیوساکی درباره آینده کریپتو

حمایت برخی دولتمردان آمریکایی و چهره‌های سیاسی و اجتماعی سبب شده که فعالان با وجود کارشکنی و کلاهبرداری‌هایی که در بازار رمزارزها رخ داده، از موضع خود عقب‌­نشینی نکنند و به فکر پیدا کردن راهی برای نگهداری بهتر از ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آن‌ها در بهترین قیمت و شرایط باشند.

دریان سفر امید

رابرت کیوسکی – نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر – از جمله افرادی است که معامله گران را به فعالیت هر چه بیشتر در بازار رمزارزها تشویق می‌کند. کیوسکی معتقد است که به زودی با چاپ تریلیون‌ها دلار توسط خزانه داری و فدرال رزرو آمریکا، اقتصاد به سمت رکود خواهد رفت و تنها راه برون رفت از آن، ذخایر دارایی‌ها به شکل خرید دلار، نقره و بیت کوین است. کیوسکی خطاب به آمریکایی‌ها اعلام کرده که مبادا در خواب غفلت بمانند و رمزارز نخرند!

پیش بینی رکود اقتصادی آمریکا

سخنان کیوسکی به پیش‌بینی رکود اقتصاد آمریکا توسط اقتصاددانان برتر دنیا باز می‌گردد. پیش‌بینی بسیاری از اقتصاددان‌های برتر جهان در سال آینده میلادی، رکود 50 درصدی اقتصادی آمریکا است. با وجود اینکه پیش بینی شده اقتصاد آمریکا تا انتهای سال 2023 حدود 5.2 درصد رشد کند، اما احتمالا در سال 2024 اقتصاد این کشور در مدار نزولی قرار بگیرد.

بهترین درگاه داخلی برای فعالیت رمزارزی

با توجه به مجموع نظرات اعلام شده، برخی معامله‌گران فعالیت بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال را ترجیح می‌دهند، اما به منظور فعالیت بیشتر در بازار رمزارزها باید امن‌ترین بستر انتخاب شود؛ بستری که گذشته از ارائه اطلاعات مربوط به قیمت روز بیت کوین، اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتال، شرایط معامله امن و مقایسه قیمت رمزارزها را فراهم کرده باشد.

«بیت پین» یک درگاه امن با تمام خصوصیات مذکور است و معامله گران ایرانی در این درگاه علاوه بر مشاهده قیمت روز بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال، امکان مقایسه قیمتی دو رمزارز و خرید و فروش کاملا امن و مطمئن را دارند.

به منظور مقایسه قیمت رمزارزها کافی است که وارد سایت بیت پین به آدرس bitpin.ir شده و روی گزینه “قیمت ارز دیجیتال” کلیک کنید. سپس با جست‌وجوی نام رمزارزهای مورد نظر، اطلاعات قیمتی آن را به دست آورید و میزان تغییرات و قیمت تومانی آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان