پیش فروش 2 کامیون جدید با قیمت مصوب و تحویل فوری

ژیوار

یک شرکت خصوصی تولید کننده ماشین های سنگین دو کامیون(کامیونت)  جدید 6 تن و 8 تن را با قیمت مصوب در معرض پیش فروش قرار داده است.

به گزارش کاماپرس، رانندگان ماشین های سنگین و علاقه مندان خرید کامیونت از این پس ، دو گزینه جدید در بازار کامیون خواهند داشت که یک شرکت خصوصی تولیدکننده ماشین های سنگین آنها را تولید می کند.

بنا به اعلام سایت ایران جیب، گروه خودروسازی مایان قیمت قطعی کشنده جدید دیما، کامیونت فوسو 6 تن با کاربری یخچال و کامیونت 8.5 تن فوسو با کاربری یخچال را اعلام کرد.

طبق اطلاعیه این شرکت، کامیون کشنده دیما به قیمت مصوب 3 میلیارد و 173 میلیون و 500 هزار تومان به بازار عرضه می شود. محصولات جدید این شرکت یعنی کامیونت فوسو 6 تن با کاربری یخچال به قیمت مصوب 1 میلیارد و 880 میلیون تومان و کامیونت فوسو 8.5 تن با کاربری یخچال نیز با قیمت مصوب 2 میلیارد و 50 میلیون تومان روانه بازار می شود.

زمان تحویل این محصولات حداکثر 30 روز کاری خواهد بود.

دریان سفر امید

شایان ذکر است با افزایش تورم، قیمت خودروهای سنگین نیز افزایش شدیدی تجربه کرده و هزینه های میلیاردی خرید یک کامیون گله و شکایت های فراوانی از سوی فعالان حمل و نقل و رانندگان خودروهای سنگین در پی داشته است. همچنین وعده هایی که در مورد نوسازی کامیون های فرسوده با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت مطرح شده بود نیز محقق نشده و ناوگان جاده ای کشور همچنان با فرسودگی دست و پنجه نرم می کنند.

اخبار و گزارش های غیررسمی از تولیدکنندگان بزرگ خودروهای سنگین در کشور همچون ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل نیز از کاهش قابل توجه تولید در این شرکت ها طی 3 سال اخیر – دوران اوج گیری تحریم های آمریکا – خبر می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز