پیشنهاد کتاب ؛ راز توسعه کلان شهرهای جهان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کتاب جامعه شناسی شهری نوین با پارادایم منسجم رویکرد فضایی اجتماعی تهیه شده و عوامل اجتماعی مختلف و تاثیر آن‌ها را بر روند توسعه نواحی مختلف کلان شهرهای جهان بررسی می‌کند.

به گزارش کاماپرس کتاب جامعه شناسی شهری نوین به مسائل اجتماعی مانند نژاد، طبقه، جنسیت، سبک زندگی، اقتصاد، فرهنگ و سیاست پرداخته و تاثیر آن‌ها را بر توسعه شهری مورد مطالعه قرار می‌دهد.

کتاب جامعه شناسی شهری نوین

کتاب جامعه شناسی شهری نوین از دو گانه شهر و حومه فراتر می‌رود و تمرکز خود بر ماهیت پیوسته در حال تغییر نواحی کلان شهری را نشان می‌دهد. در این کتاب رویکردهای اقتصادی سیاسی و زیست بومی اجتماعی در هم آمیخته می‌شوند و در سراسر آن اهمیت فضا در زندگی اجتماعی مورد بحث قرار می‌گیرد. این کتاب نقش کلیدی که صنعت املاک و خرید و فروش در اقتصاد و توسعه شهر دارد را نشان داده و شرحی از تاریخ زندگی شهری را پیش روی خوانندگان قرار می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کتاب جامعه شناسی شهری نوین به قلم دو نویسنده به نام‌های ری ری هاچسن و مارک گات دینر نوشته شده است. مترجمان این کتاب شاپور پشابادی و اکبر ویسی هستند. این کتاب توسط انتشارات تیسا و در 554 صفحه به چاپ رسیده است. قیمت این کتاب در زمان تهیه این گزارش 40 هزار تومان عنوان می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز