پژو 3008 مدل 2023 ؛ یک شاسی بلند خوش استایل که ارزش خریدن دارد (ویدیو)

لست سکند

بعد از پژو 308 هاچ بک که نمونه بارزی از زبان طراحی جدید کمپانی پژو بود؛ اکنون نوبت به شاسی بلند پژو 3008 رسیده است تا همان راه را دنبال کند. در واقع، پژو 3008 رقیب سرسختی برای نیسان قشقایی به شمار می آید و ضمن برخورداری از ظاهری زیبا و کابینی امن و راحت، کیفیت سواری خوبی نیز خواهد داشت. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند پژو 3008 مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، پژو 3008 بر روی پلتفرم کاملاً جدید EMP2 سوار شده است و فناوری موتور آن نیز به فناوری پژو 408 شباهت هایی دارد. فیس لیفت جدید این خودرو نیز ظاهری پویا و تهاجمی به آن بخشیده است و خریدارانش این اختیار را دارند که از بین موتور بنزینی، دیزلی یا هیرید-پلاگین یکی را انتخاب کنند.

سیستم تعلیق بسیار نرم پژو 3008 مدل 2023 باعث می شود سواری آن هنگام عبور از معابر شهری نرم و راحت باشد و سرنشینان حتی دست اندازهای بزرگ را هم احساس نکنند. علاوه بر این، پژو 3008 در بزرگراه نیز خوب ظاهر می شود و حتی موتور 1.2 لیتری بنزینی آن نیز از شتاب و سرعت مناسبی برخوردار است. البته مدل های GT و هیبرید-پلاگین نیز عملکرد های خوبی دارند ولی برای خریدن آن ها باید پول بیشتری بپردازید.

راز آسمان پایتخت

موتورهای بنزینی و دیزلی پژو 3008 هر دو 130 اسب بخار نیرو تولید می کنند و در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی و یا یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : پژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز