گران ترین خودرو تفریحی سال 2022 مشخص شد

شرکت آلمانی ولکنر که متخصص تولید خودروهای تفریحی (RV) است، پرفورمنس اس را با طول 12 متر و قیمت 2.1 میلیون دلار تولید کرده که گران ترین خودرو تفریحی جهان محسوب می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خودرو تفریحی پرفورمنس اس (Performance S) دارای یک آشپزخانه، یک سوئیت خواب 180×200 سانتی متری، یک حمام بزرگ، پنل های خورشیدی، ژنراتور 8 کیلوواتی و یک سیستم صوتی Burmester است که خودش به تنهایی 355000 دلار ارزش دارد.

پرفورمنس اس به لطف استفاده از سقف بلند و کف پهن، دارای فضای داخلی زیادی است و حتی جایی برای نوشیدن قهوه نیز در آن پیش بینی شده است. علاوه بر این، سرنشینان می توانند از طریق یک نردبان روی سقف خودرو بروند. روی سقف شش تا هشت صندلی وجود دارد که برای تماشای ستارگان و دیگر تفریحات در فضای باز جای بسیار مناسبی است. مابقی فضای سقف نیز برای قرارگیری دو سیستم تهویه هوا، دیش ماهواره، آنتن 4G و پنل های خورشیدی 2000 واتی در نظر گرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

خودرو تفریحی پرفورمنس اس بر روی شاسی یک اتوبوس ولوو سوار شده است و موتور آن نیرویی برابر با 503 اسب بخار تولید می کند. علاوه بر همه موارد فوق، پرفورمنس اس دارای یک گاراژ اختصاصی برای خودرو سواری شماست و می توانید خودرو شخصی تان را به راحتی با آن به هر نقطه ای حمل کنید.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز