بهمن جی 9 ؛ پیکاپ جدید و غول پیکر بهمن موتور را ببینید (ویدیو)

لست سکند

در سرتاسر جهان خودروهای پیکاپی که قابلیت های آفرودی داشته باشند طرفداران زیادی دارند و خبر خوش برای هواداران این گونه خودروها در داخل کشور این است که گروه بهمن قصد دارد اوایل سال 1402 پیکاپ آفرودی جی 9 را به بازار ایران عرضه کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این خودرو جدید را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، پیکاپ جی 9 که در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 مورد رونمایی قرار گرفت در واقع یک پیکاپ ساخت شرکت چینی زد ایکس است که پیشتر با خودرو لندمارک نیز با بهمن موتور همکاری کرده بود.

پیکاپ جی 9 به یک موتور 2.00 لیتری توربو مجهز است که می تواند 190 اسب بخار نیرو و 360 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک زد اف قرار می گیرد و نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می کند. این گیربکس قابلیت تنظیم دنده سبک و سنگین را نیز دارد.

راز آسمان پایتخت

از تجهیزات پیکاپ جی 9 می توان به ترمز ای بی اس، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی، سیستم قطع کننده خودکار سوخت هنگام بروز تصادف، ورود بدون کلید، شارژر وایرلس تلفن همراه، دوربین 360 درجه، چراغ روزتاب و سیستم کنترل فشار باد اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز