غوغا با شاسی بلند جدید کیا در جاده خاکی (ویدیو)

تعجب آور نیست که کیا تلورید 2023 خودرویی محبوب باشد چون یک شاسی بلند تمام عیار است و علاوه بر آن از زیبایی چشم نوازی نیز برخوردار است. کیا تلورید 2023 به صورت استاندارد تجهیزات زیادی را سخاوتمندانه در اختیار مشتریانش قرار می دهد و موتور پرقدرت، کابین آرام و بی صدا و هندلینگ بی نظیرش باعث می شود مشتریان زیادی به سوی آن جذب بشوند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که قدرت نمایی تلورید 2023 در خارج جاده را به نمایش می گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند کیا تلورید در 2023 به روزرسانی شده و ظاهر آن بسیار جذاب تر از گذشته است. در واقع، مدل جدید این شاسی بلند به خودروهای لوکسی مانند بی ام و آی ایکس، مرسدس بنز کلاس جی ال اس و کادیلاک اسکالید بی شباهت نیست.

تأمین نیروی پیشران کیا تلورید 2023 بر عهده یک موتور شش سیلندر تنفس طبیعی گذاشته شده است که می تواند 291 اسب بخار نیرو و 355 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد که به صورت استاندارد نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند ولی سیتم چهار چرخ محرک به صورت سفارشی قابل خریداری است.

آریاک سفر

کیا تلورید 8.4 اینچ از سطح زمین فاصله دارد و به راحتی می تواند مسیرهای ناهموار را پشت سر بگذارد. شتاب صفر تا صد این شاسی بلند 6.8 ثانیه و توان یدک کشی آن 2500 کیلوگرم اعلام شده است.

در بازارهای جهانی قیمت تیپ پایه LX در حدود 37025 دلار و قیمت تیپ فول آپشن  SX-Prestige در حدود 51725 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز