تویوتا پریوس 2023 ؛ نسل پنجم از یک خودرو هیبریدی پرطرفدار (ویدیو)

تویوتا پریوس 2023 مانند کرمی است که داخل پیله اش رفته و به پروانه ای زیبا تبدیل شده است. علاوه بر این، با ظاهری کاملاً جدید و چشم نواز 196 اسب بخار قدرت دارد، قوی ترین تویوتا پریوسی است که تاکنون به بازار عرضه شده است و به نظر می رسد قصد رقابت با هیوندای الانترا هیبرید و تویوتا کرولا هیبرید را در سر دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا پریوس 2023 را معرفی به شما می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کابین داخلی تویوتا پریوس 2023 نیز به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته و به کارگیری صفحه نمایشگری بزرگ تر باعث شده راننده فضای بیشتری در اختیار داشته و راحت تر باشد. تویوتا پریوس جدید سقفی کوتاه تر دارد و پهن تر است و همین موضوع نشان می دهد که کیفیت بسیار سواری خوبی خواهد داشت.

تویوتا پریوس 2023 در مقایسه با رقبایش از شتاب بیشتری برخوردار است و مدل چهار چرخ محرک آن به لطف یک آهنربای قوی که در داخل موتور عقب تعبیه شده از تمام 196 اسب بخار نیروی موتور بهره کامل می برد.

راز آسمان پایتخت

تویوتا پریوس 2023 در سه تیپ LE ،XLE  و Limited  به بازار عرضه می شود که در بازارهای جهانی به ترتیب قیمت هایی برابر با 28545 دلار، 31990 دلار و 35560 دلار دارند. از تجهیزات تیپ پایه می توان به رینگ های 17 اینچی، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم هشدار ترافیک عقب اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز