پژو 208 ؛ یکی از نوادگان پژو 206 که به ایران نیامد (ویدیو)

ژیوار

پژو 208 برای یاولین بار در سال 2012 در نمایشگاه خودرویی ژنو رونمایی شد. این خودرو که یکی از نوادگان پژو 206 محسوب می شود، با طراحی زیبا و پیشرانه ای قوی از 207 به بازار عرضه شد. با اینکه پیشبینی می شود این خودرو در بازار ایران از اقبال خوبی برخوردار شود، اما هنوز خبری از حضور پژو 208 در ایران نیست. در این ویدیو با ویژگی های ظاهری و همچنین امکانات داخلی این خودرو آشنا می شوید.

به گزارش کاماپرس، پیشرانه پژو 208 یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری تزریق مستقیم است که می تواند حداکثر 120 اسب بخار قدرت و 160 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گفتنی است پیشرانه این خودرو در مدل توربوشارژ نیز قادر به تولید 165 اسب بخار قدرت است که برای راندن این هاچ بک فوق العاده و هیجان انگیز است.

اخبار پربازدید:

دریان سفر امید

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : پژو
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “پژو 208 ؛ یکی از نوادگان پژو 206 که به ایران نیامد (ویدیو)

  1. بهروز گفته:

    ما ایرانی جماعت، از این فرانسوی ها خیر ندیدیم هم در دوره پهلوی هم در این دوره.
    تا زمانی که خودروسازان به طراح ایرانی به تکنسین ایرانی بها ندن همیشه گرفتار و بدهکار میمونن.

  2. نسیم گفته:

    چون بیشتر از چهل سال سکان خودرو ایران رو دست ایرانخودرو و سایپا دادنند تا سمند و پراید رو هر بار با عوض کردن چراغ به عنوان خودرو سال با دلال بازی و هزار بازی نامتعارف، به قیمت خدا تومان به مردم غالب کنن،تازه اون هم بعد میفهمی که چینی یه!!!

  3. علی گفته:

    بهتر که نیومد اینجا ۳۰۸ میارن همه امکاناتشو خارج میکنن یه موتور ایرانیزه شده هم میندازن روش و یه آشغال دیگه تحویل مردم میدن

  4. علیرضا گفته:

    این خودروسازان ایران خودرو حتی نمیتونن یه اسم خاص برای خودرو جدیدشان انتخاب کنند پژو 207 ، 208 بعداشم حتما 209 میزارن مغزشون در حد شماره هست، طراحی خودرشونم بدتر از خودرو چینیه ، اسم خودشونو گذاشتن خودروساز با این سابقه . فورغون میساختین بهتر بود.

    • farhad.sn گفته:

      داداش این 207یا208که میگی اسمشو ایرانی نزاشته اگه ایرانی میزاشت میشد اژدر یا اسمهای شبیح به این میزاشت این اسما رو فرانسه انتخواب کرده.

  5. حسین گفته:

    ی زمان ملت ماهواره و کلا ارتباط با دنیای خارج نبود،همین206یا 405رو تو خیابون میدیدن فکشون باز میشد،هی تو دلشون میگفتن ای خدا ینی میشه ی روز اینو من داشته باشم،ولی الان باوجود این همه ارتباط، و دیدن ماشینایی ک هرروز ی شکلو شمایل خوشکل و خوشکلتر ازشون ازشون میبینن، چجور روتون میشه شماهنوز همون ماشینا رو… عه، حتی دوس ندارم حرف بزنم دراین رابطه حالم خراب میشه،فقط میدونم اگ جهان ها هزارتا بودن، من قطعا هزارمی بودیم،فقط ای کاش کشور ما مثل ژاپن هیچ ثروتی تو خاکش نبود،،تا هر کی میخواس بیاد حکمرانی کنه، نیتش وهدفش پاک و صادقانه بود،

    • رضا گفته:

      بعد نمیشه سرزمینی این همه منابع داشته باشه مردم در رفاه زندگی کنند اینها از سر برنامه هست از روز اول که مردم در فقر مطلق بدبختی زندگی کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز