پژو 206 هر روز چند میلیون گران‌تر از دیروز!

لست سکند

بازار خودرو از حدود سه هفته پیش دچار تلاطم قیمت شده و در این هفته روند گرانی به صورتی است که می توان گفت قیمت ها هر روز افزایش می یابد. قیمت پژو 206 تیپ 2 طی سه هفته اخیر 15 میلیون گران تر شده است.

به گزارش کاماپرس، در حالی انتظار می رفت بعد از برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری بازارها رو به آرامش بروند ، اتفاقات معکوسی در حال روی دادن است و نوسان بازارها افزایش یافته است.

در بازار خودرو قیمت محصولات پرتقاضای داخلی مثل پژو 206 تیپ 2 در کمتر دو هفته 15 میلیون گران تر شده است. باشگاه خبرنگاران نوشته است که بر اساس معاملات انجام شده امروز (۱۴ تیر 1400)  قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش متوسط یک میلیون تومانی همراه است.

اخبار پربازدید و مرتبط با صنعت خودرو را بخوانید:

تازه ترین قیمت تعدادی از محصولات پرتقاضای ایران خودرو

راز آسمان پایتخت

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۱۴۰۰ با افزایش ۳ میلیون تومانی به مبلغ ۲۱۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. این خودرو را دو هفته قبل می شد به قیمت 202 میلیون تومان خریداری کرد. همچنین دنا  معمولی (رینگ فولادی) هم حدود ۳ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۲۸۰ میلیون تومان رسید.

سمند LX (ساده) ۱۴۰۰ بدون تغییر در قیمت  نسبت به آخرین معاملات دیروز  به مبلغ ۲۰۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پژو پارس ساده مدل 1400 که اواسط خردادماه به قیمت 230 میلیون تومان قابل خریداری بود اکنون به 243 میلیون تومان رسیده است. پژو 206 صندوق دار مدل 1400 به قیمت 273 میلیون قابل خریداری است که از ابتدای هفته 3 میلیون تومان و از اول تیرماه 7 میلیون تومان گران تر شده است. همین خودرو با مدل 99 ولی صفر کیلومتر را هم می توان به قیمت 258 میلیون تومان خریداری کرد.

در گروه محصولات سایپا، پراید 131 را می توان به قیمت 124 میلیون تومان خریداری کرد و پراید هاچ بک نیز به قیمت 135 میلیون تومان به فروش می رسد.

اخبار و گزارش های جذاب را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز