فروش هاچ بک پلاس چینی در قسط های 5 ساله با سود 15 درصد

لست سکند

به گزارش کاماپرس، خودروهای ام وی ام مثل اغلب خودروهای چینی وقتی وارد ایران شدند طرفدار چندانی نداشتند اما آنها اکنون – خوب یا بد – جای خود را در بازار خودرو کشور ما باز کرده اند. یک شرکت خودروسازی مشهور مدل هاچ بک پلاس یک خودروی چینی را با شرایط قسطی به فروش می رساند.

روزنامه هفت صبح در گزارشی مقایسه ای به بررسی ویژگی چند خودرو خارجی دیگر که در صورت آزادسازی واردات می توانند با یکی از مدل های پرفروش این خودروی چینی در ایران رقابت کنند پرداخته و نوشته است؛ این روزها نهمین سالگرد ورود ام وی ام 315 هاچ بک به بازار خودروی ایران است.

مدیران خودرو به همین مناسبت شرایط فروش ویژه ای را برای فروش ام وی ام 315 هاچ بک پلاس در نظر گرفته که در آن مشتریان با پرداخت 30 درصد از قیمت خودرو می توانند آن را به صورت قسطی در پنج سال و با بهره 15 درصدی بخرند.

اما با 421 میلیون تومانی که برای این هاچ بک چینی می پردازید در دیگر بازارها چه خودروهایی قابل خریداری هستند؟ برای بررسی این پرسش باید سراغ خودروهایی در مدل 2021 و در بازه قیمتی زیر20 هزار دلار برویم.

اخبار پربازدید را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هیوندای ولوستر قیمت: 18 هزار و 900 دلار

چه کسی است که این زیبای کره ای با آن هندلینگ پر جنب و جوش، پیشرانه های متنوع قدرتمند و فناوری کاربرپسند سیستم سرگرمی اش را دوست نداشته باشد؟هیوندای به طرز دست ودلبازانه ای لیستی جامع از آپشن ها را در تیپ پایه ولوستر عرضه می کند و برای کسانی که رانندگی عملکردی و گیربکس اتوماتیک باکیفیت بخواهند هم ولوستر N را در آستین دارد. از معایب ولوستر می توان به کیفیت متوسط متریال کابین و مصرف سوخت بالاتر نسبت به رقبا اشاره کرد.

شورولت سونیک  قیمت: 16هزار و 720 دلار

جنرال موتورز این خودرو را مخصوص کسانی تولید کرده که بودجه پایینی دارند اما خودرویی با رانندگی اسپرت و کابین جادار می خواهند. شاید تا چند سال پیش تردیدی به خود راه نمی دادیم تا آن را به خاطر ضعف در سیستم سرگرمی اش ملامت کنیم اما پیشرفت جنرال موتورز در این زمینه مشهود است و توانسته به پای ژاپنی ها و کر ه‌‌ای‌ها برسد.سونیک هم ازمشکلی مشابه با ولوستر در متریال کابین رنج می‌برد.

شورولت در مدل 2021 هاچ بک محبوبش دیگر آن را با گیربکس شش سرعته دستی تولید نمی‌کند و جعبه دنده اتوماتیک را جایگزین آن کرده است.

مشروح این گزارش را در روزنامه هفت صبح سه شنبه 15 تیرماه 1400 بخوانید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “فروش هاچ بک پلاس چینی در قسط های 5 ساله با سود 15 درصد

  1. ع م گفته:

    شرایط خوب.ماشین هم از ایرانیا خیلی سرتره اما قیمت بالا و غیر منطقی. کلا استراتژی این شرکت نسبت به آغاز کار برعکس شده
    اون موقع میگفتن قیمت پایین، فروش بالا
    حالا که می بیین کمبود دارین می چپونن

  2. پویان عوبنییی زاده گفته:

    مسخرمون کردی؟؟؟؟😩😩😩😩مگه دیوانه ایم این زباله رو سوارشیم بااین پول اخخخخخخخ من یه پی کی دارم بسمه.

  3. reza گفته:

    قیمت های خودروهای چینی واقعا غیر منطقیه، این خودرو ها در اروپا و امریکا بازاری نداره ولی از آشفتگی اقتصاد ایران نهایت سؤاستفاده رو برده و با قیمت های نجومی جولان میدهند…. همچنین که دیدیم یک مدل از همین خودروی Mvmدر یک تست ساده بسادگی تعادل خودش رو از دست داد و چپ کرد کلیپ این تست در اینترنت موجود است…..

  4. سعید گفته:

    تا منافع بعضی از گروه ها در میان نباشه این خودروها وارد نمیشن. خیانت عده ای منفعت طلب مانع از ورود خودروهای خوب البته با قیمت مناسب میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز