پژو 206 نسل جدید با ظاهر جذاب در اروپا رونمایی شد+ عکس

پژو 206 جزء پرطرفدارترین خودروها در بازار خودرو ایران است، خودرویی جمع و جور با ظاهری اسپرت و جوان پسند که حالا نسل جدیدش با طراحی جذاب در حال تولید است.

به گزارش کاماپرس، پژو 208 که اکنون روی خط تولید است نسل دوم پژو 206 به حساب می آید. اما از مدل 2020 شاهد یک سری تغییرات اساسی و  سنگین روی آن هستیم. این خودرو از نظر پلتفرمی برادر پژو 2008 نیز به حساب می آید و البته پلتفرم مشترک با سیتروئن C4 و اوپل کورسا نیز دارد.

پژو 208 اکنون در دو تیپ دو در و چهار در تولید می شود و به زودی راهی بازارهای خودرو می شود.

تفاوت پژو 206 با پژو 208

از نظر فنی پژو 208 یک تغییر بزرگ نسبت به پدربزرگش کرده است. پژو مدل 206 را با انبوهی از موتورهای مختلف بنزین و دیزل برای بازارهای مختلف تولید کرد. شاید باورش سخت باشد اما پژو 206 به طور رسمی با 14 موتور مختلف بنزینی و دیزل به بازار عرضه شد.

آریاک سفر

اما در پژو 208 دیگر از این خبرها نیست. یک موتور بنزینی ، یک موتور دیزل و یک مدل هم با موتور الکتریکی تولید شده است. موتور بنزینی آن 1200 سی سی سه سیلندر توربو و موتور دیزل آن 1500 سی سی چهار سیلندر است.

تفاوت در طراحی

در طراحی خارجی خودرو دیگر از چهره آرام 206 و 207 خبری نیست. به جای آن زبان طراحی جدید پژو قرار گرفته که یک طراحی کاملا تهاجمی با رگه هایی از طراحی ژاپنی به خصوص در بخش چراغ ها به چشم می آید.

این طراحی در خودروهای پژو 2008 و پژو 3008 نیز تکرار شده است. با این حال در ستون های قسمت عقب و قوس های انتهای خودرو همچنان پژو 206 را می توان در لا به لای طراحی 208 پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پژو 206 نسل جدید با ظاهر جذاب در اروپا رونمایی شد+ عکس

  1. ابراهیم رضوانی گفته:

    باسلام .آخه من نمی‌دونم خودروسازهای ایران خوابن یا خودشون رو به خواب زدن.بهتربن طراحان خودرو ایرانی هستند ولی تومملکت‌خودمون نمی‌تونیم یه خودرو خوب طراحی کنیم.از این‌همه طرح های زیبا هم که پیشنهاد میشه.خودرو ساز ها فقط چشم به اروپا وچین دوختن تا طرحهای دست چندم رو به ما بندازن.به خودمون ایمان بیاریم.بهترازاینه که چشمامون به ته مانده خارجیها باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز