پژو 206 سقف شیشه ای به بازار می آید + عکس

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد تا به منظور متنوع سازی محصولات خود، تغییراتی را در ساختار برخی از محصولاتش به وجود آورد. در همین راستا قرار است پژو 206 با سقف پانوراما را به بازار عرضه کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دخیل محمدی‌فر، مدیر پروژه پلتفرم پژو 206، اعلام کرده که تولید آزمایشی خودرو 206 تیپ 3 با سقف پانوراما شروع شده و به زودی این محصول به مشتریان عرضه خواهد شد.

محمدی‌فر بیان کرده که تاکنون چندین نمونه از این محصول به بازار عرضه شده و مدل جدید منتظر مجوزهای لازم است. بعد از ارائه مجوزهای لازم محصول جدید 206 به بازار ارائه خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

طبق اعلام گروه ایران خودرو، پژو 206 تیپ 3 علاوه بر سقف شیشه‌ای، دارای امکانات رفاهی مهمی از جمله سیستم اتوماتیک تهویه هوا، آینه‌های جانبی برقی و شیشه‌های بالابر برقی درب‌های عقب هم هست. به گفته مدیر پروژه پلتفرم پژو 206، سعی شده در تولیدات جدید ایران خودرو تغییرات فنی به وجود بیاید و امکانات مناسبی نسبت به نسخه‌های قبلی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

تلاش ایران خودرو برای تولیدات محصولات باکیفیت و متنوع

به نظر گروه ایران خودرو برای متنوع سازی محصولات و ارتقا فناوری تولیدات تلاش می‌کند. در واقع این گروه خودروسازی معتقد است که باید محصولات بر پایه فناوری و نیازهای روز مشتریان عرضه شود و به همین دلیل سعی دارد تا محصولات را با امکانات جدید و به روز راهی بازار کند.

پژو 206 در شش تیپ توسط گروه خودروسازی ایران خودرو تولید می‌شد. طی سال‌های اخیر فقط دو تیپ از این محصول، تیپ 2 و 5، خط فعال تولید داشتند. در حال حاضر تولید تیپ 5 پژو 206 نیز متوقف شده است و فقط 206 تیپ 2 تولید و به بازار عرضه می‌شود.

قیمت پژو 206 سقف شیشه ای

پژو 206 تیپ 2 در بازار با محدوده قیمتی 250 تا 260 میلیون تومان معامله می شود. اما قیمت کارخانه برای 206 سقف شیشه ای 181 میلیون تومان اعلام شده است. اما با توجه به آپشن های بیشتری که این خودرو نسبت به تیپ 2 دارد باید انتظار قیمت بالاتری در بازار آزاد داشته باشیم.

مرتبط با : ایران خودروپژو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز