پژو 206 تیپ 2 ؛ اختلاف دو برابری قیمت کارخانه و بازار

ژیوار

در حالی که پیش فروش پژو 206 تیپ 2 از امروز 11 آبان آغاز شده است ، جدول جدیدی از قیمت های مصوب محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در سه ماهه سوم سال منتشر شده است که بر اساس آن قیمت محصولی همچون پژو 206 تیپ 2 حدود 110 میلیون تومان است که نصف قیمت بازار این خودرو محسوب می شود.

به گزارش کاماپرس، تفاوت فاحش قیمت مصوب برخی خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو و قیمت بازار این محصولات با وجود افزایش قیمتی که این محصولات در 3 ماهه سوم سال تجربه کرده اند، ادامه دارد.

با این اوصاف باید همچنان در فروش فوق العاده ها و قرعه کشی های این شرکت شاهد حضور میلیونی متقاضیان برای خرید چند هزار خودرو به منظور سود بردن از تفاوت قیمت کارخانه و بازار باشیم و چیزی که در این چرخه مفقود است، رسیدن خودرو به دست مصرف کننده واقعی به قیمت مناسب است.

پژو 206 ، پژو پارس و سمند ال ایکس در بازار چند؟

در جدولی که از قیمت جدید محصولات ایران خودرو منتشر شده ، پژو 206 تا پایان پاییز امسال به قیمت مصوب حدود 110 میلیونی فروخته می شود و این درحالیست که قیمت این خودرو در بازار این روزها حدود 220 میلیون تومان است.

دریان سفر امید

پژو پارس بنزینی بر اساس قیمت های درج شده در این جدول در سه ماهه سوم سال 99 به قیمت حدود 121 میلیون تومان فروخته می شود در حالی که این خودرو در بازار در محدوده 250 تومان قیمت گذاری می شود.

سمن ال ایکس یکی دیگر از محصولاتی است که ایران خودرو این روزها در معرض فروش فوق العاده گذاشته و بر اساس نرخ مصوب جدید قیمت این خودرو حدود 116 میلیون تومان است. این خودرو نیز در بازار به قیمت 210 میلیون تومان معامله می شود.

در ادامه جدول قیمت مصوب جدید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و قیمت قبلی این خودروها را به روایت کانال اخبار خودرو می خوانید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پژو 206 تیپ 2 ؛ اختلاف دو برابری قیمت کارخانه و بازار

  1. بهناز گفته:

    من تیپ دو قرمز دو پوششه فول با رینگ آلمینیومی و سنسور و…. ۲۶۰ تومان ، از نمایندگی تهران حاج علی گلرخان گرفتم ، سفید ساده هم ۲۴۸ میده ، در صورتی که نمایندگی خیابان فاطمی قرمز رو‌گفتن ۳۰۰ تومن. تیپ پنج قرمز میخواستم پولم نرسید ۳۱۸ تومن فول

  2. مالک گفته:

    تیپ ۲قرمز دو پوششه فول با رینگ آلمینیومی و سنسور ۲۷۸
    تیپ ۲ سفید دو پوششه فول ۲۶۸ تومن
    تیپ ۲ سفید ساده ۲۴۸
    تیپ ۲قرمز ساده ۲۵۵
    تیپ پنج قرمز فول ۳۲۸
    تیپ پنج سفید ساده ۳۱۰
    این قیمت دقیق ۱۲ابان ۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز