پژو پارس با 3 ستاره کیفی همرده سمند شد

لست سکند

در آخرین گزارش ارزیابی کیفی خودروها پژو پارس با 3 ستاره کیفی همرده سمند شد.

به گزارش کاماپرس، بر اساس گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده است، کامیونت ایسوزو NMR85 بهمن دیزل و پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو 5 ستاره کامل کیفی را به دست آوردند و ۱۱ خودرو هم توانستند ۴ ستاره کیفی بگیرند.

پارس اتومات ۳ ستاره شد

همچنین در کلاس قیمتی چهار، خودروهای پژو 207 و دنا پلاس از ایران خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند. در این لیست قیمتی، رانا، پژو 206SD، پژو 206 و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو نیز سه ستاره ای شدند.
در سطح قیمتی پنج نیز کوییکR پارس خودرو، کوییک و تیبا 2 و تیبا 2 پلاس شرکت سایپا، ساینا و تیبای سایپا سیتروئن نیز موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شدند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

۲۰۰۸ پنج ستاره گرفت

در گروه سبک بخش سواری در لیست قیمتی یک، خودرو تیگو7، تولید شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت کرد. همچنین در لیست قیمتی 2، پژو 2008 ایران خودرو /ایکاپ موفق به کسب 5 ستاره کامل کیفی شد و بالاترین کیفیت را در میان همه خودروهای سبک و سنگین در مهرماه امسال به خود اختصاص داد.
به گزارش عصر خودرو ، هایماS7 اتوماتیک ایران خودرو چهار ستاره کیفی را از آن خود کرده است. JAC_S3 و JAC_S5 کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند و SWM G01 سیف خودرو، تیگو 5 و آریزو 5 توربو از شرکت مدیران خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند. در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X33S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.

وانتها فقط ۳ ستاره گرفتند

در لیست قیمتی دو گروه خودروهای سبک و در بخش وانت نیز وانت های کارا 2000 تک کابین تیپ 3 و وانت کارا 2000 دو کابین تیپ 3 از تولیدات شرکت بهمن موتور، خودرو سایپا 151 شرکت بن‌رو و همچنین وانت نیسان ریچ زامیاد موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند. در همین گروه، وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

کامیونت ایسوزو با کیفیت ترین خودروی سنگین شد

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NMR85 بهمن دیزل موفق به کسب 5 ستاره کامل کیفی شد و بالاترین کیفیت را در میان خودروهای سنگین از آن خود کرد. کامیونت ایسوزو NPR75K و کامیونت شیلر بهمن دیزل چهار ستاره کیفی کسب کردند و کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل نیز سه ستاره کیفی را از آن خود کرد.
در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR75M بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد. کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل و کامیون FAW Tiger V8 شرکت سیبا موتور نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

مرتبط با : ایران خودروایران خودرو دیزلسایپاگروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پژو پارس با 3 ستاره کیفی همرده سمند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز