پنج مرکز خرید در آنتالیا برای خانم های مشکل پسند

خرید در آنتالیا-کاماپرس
ژیوار

آنتالیا شهری بزرگ با حدود 2.5 میلیون نفر جمعیت است که هر سال میلیون‌ها توریست از این شهر بازدید می‌کند. بنابراین، این شهر در کنار سواحل زیبا و مجموعه‌های تفریحی جذاب خود، مراکز خرید بسیار متنوع و با کیفیتی نیز دارد.

به گزارش کاماپرس، مسافرانی که با تور آنتالیا 1402 به این شهر سفر می‌کنند، می‌توانند هر نزدیکی اقامتگاه خود به مراکز خرید بسیار زیادی دسترسی داشته باشند. در واقع، ترکیه در ساختن مراکز تجاری مجلل متخصص بوده و در هر شهر بزرگ، چندین مرکز خرید با سبک‌های مختلف تاسیس کرده است.

در ادامه، 5 نمونه از بهترین‌های مراکز خرید آنتالیا معرفی خواهد شد.

مرکز خرید آنتالیا

این مرکز خرید در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار دارد. مرکز خرید آنتالیا در سال 2017 افتتاح شده و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید و سرگرمی در منطقه مدیترانه محسوب می‌شود. این مجموعه حدود 1600 متر مربع وسعت داشته و بسیاری از برندهای بین‌المللی و ترکیه‌ای در مرکز خرید آنتالیا به مشتریان عرضه می‌شود. 11 سالن سینما، زمین‌های بازی سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان و فودکورت بزرگ غذاهای ترکیه‌ای و بین‌المللی از دیگر امکانات این مجموعه به شمار می‌رود. در فودکورت مرکز خرید آنتالیا آشپزی خانگی ترکی و شعبه رسمی استارباکس نیز وجود دارد.

بازار دیپو

بازار دیپو دقیقاً روبروی فرودگاه آنتالیا و در مجاورت مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. بنابراین، تمامی مسافران تور نوروز آنتالیا 1402 می‌توانند بدون فوت وقت از خرید در این بازار لذت ببرند و همزمان وضعیت فعلی پرواز خود را چک کنند. حدود 90 برند معروف با قیمت‌های بسیار نازل در بازار دیپو وجود دارد. همچنین، 5 سالن سینما، یک شهربازی و بیش از 15 کافه و رستوران باعث می‌شود تا اوقات بسیار خوشی برای گردشگران فراهم شود.

دریان سفر امید

مرکز خرید ترا سیتی

این مرکز خرید بین شهر قدیمی و ساحل لارا واقع شده است و دسترسی بسیار خوبی با اتوبوس دارد. در مرکز خرید ترا سیتی بیش از 180 فروشگاه وجود دارد که عمدتاً به عرضه پوشاک و کفش می‌پردازند. خانم‌های سخت‌پسند می‌توانند بهترین اجناس مارک‌های اروپایی و ترکیه‌ای را از مرکز خرید ترا سیتی خریداری نمایند. همچنین، فودکورت ترا سیتی با بیش از 30 رستوران و کافه و زمین‌های بازی مخصوص کودکان نیز در اختیار مشتریان قرار دارد.

خرید در آنتالیا-کاماپرس

مرکز خرید مارک آنتالیا

این مجموعه بزرگ به تمامی گردشگران تور آنتالیا 1402 توصیه می‌شود. با تراموا که درست در مقابل مرکز خرید توقف می‌کند، می‌توان به راحتی به مارک آنتالیا رسید. نمای ظاهری مارک آنتالیا با وجود بیش از 150 برند بین‌المللی و ترکیه‌ای در این مجموعه، هر توریستی را برای تفریح و خرید وسوسه می‌کند. بوتیک‌های کوچک و همچنین نمایندگی برندهای معروفی چون Boyner، DeFacto، Flo، H&M، Koton، و LC Waikiki نیز در این مجموعه حضور دارد.

فوردکورت این مجموعه در طبقه فوقانی مارک آنتالیا قرار داشته و برندهایی چون مک دونالد، برگر کینگ و اسبارو در اینجا شعبه فعال دارند. زمین بازی مدرن و سالن سینما نیز در این مجموعه در نظر گرفته شده است. به علاوه، شهر قدیمی آنتالیا تنها 15 دقیقه از مرکز خرید مارک آنتالیا فاصله دارد.

مرکز خرید آگورا آنتالیا

آگورا آنتالیا در قسمت شمالی آنتالیا در نزدیکی فرودگاه قرار دارد. دسترسی به این مرکز خرید با استفاده از اتوبوس بسیار آسان بوده و تنها با 15 دقیقه پیاده‌روی از مرکز خرید آنتالیا می‌توان به مرکز خرید آگورا رسید. در مجموع حدود 72 فروشگاه ملی و بین‌المللی از جمله شعبه‌های Koton، Mavi، Gratis، Watson، Nike، Samsonite، Teknosa، Migros و یک فروشگاه Toyzz در این مرکز خرید قرار دارد. به علاوه، مرکز تفریحی و سرگرمی آگورا برای تمامی سنین قابل استفاده است. توریست‌هایی که از مرکز تفریحی این مجموعه استفاده می‌کنند می‌توانند با جمع‌آوری امتیاز از جوایز بسیار نفیس نیز برخوردار شوند. کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی نیز برای استراحت گردشگران در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سلام پرواز
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز