پنج دلیلی که حتما باید به ژاپن سفر کرد / ماجراجویی در تور ژاپن

تور ژاپن-کاماپرس
ژیوار

ژاپن یکی از شگفت‌انگیزترین مقاصد توریستی است که با داشتن یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌ها، طیف متنوعی از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی را ارائه می‌کند. این کشور، ترکیبی از فرهنگ سنتی شرقی و فرهنگ مدرن بوده و معابد و زیارتگاه‌ها، کوه فوجی، شهرهای مدرن و آسمان‌خراش‌ها تنها بخش کوچکی از شگفتی‌های آن به شمار می­رود.

کاماپرس در این گزارش، نکاتی که گردشگران باید قبل از سفر به ژاپن بدانند، ارائه کرده است.

مناظر طبیعی بکر

اولین دلیل برای سفر به ژاپن، لذت بردن از مناظر طبیعی استثنایی و بی‌نظیر این کشور است. شاید بسیاری از افراد، ژاپن را با چراغ‌های نئونی و فناوری پیشرفته بشناسند، ولی نمی‌توان زیبایی طبیعت این کشور را انکار کرد؛ به ویژه در خارج از شهرهای بزرگ و مدرن که مناظر طبیعی از هوکایدو گرفته تا سواحل بکر اوکیناوا و کوه فوجی خودنمایی می‌کنند. خطوط ساحلی صخره‌ای، سواحل بکر، جنگل‌های بامبو و آبشارهای زیبا فقط بخش کوچکی از طبیعت این کشور است که گردشگران در تور ژاپن می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند.

کوه فوجی نیز یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری است که برای مردم ژاپن جایگاه ویژه و مقدسی دارد. این کوه آتشفشانی مکانی مقدس در مذهب شینتو ژاپن شناخته می‌شود و سالانه پذیرای 400 هزار نفر است. بهترین زمان برای صعود به قله این کوه، اوایل جولای تا اوایل سپتامبر است.

تور ژاپن-کاماپرس

دریان سفر امید

غذاهای فوق­‌العاده

با وجود اینکه غذاهای ژاپنی در سراسر جهان سرو می‌شود، سالانه هزاران نفر فقط برای امتحان کردن غذاهای اصیل ژاپنی به این کشور سفر می‌کنند. سوشی و سوکیاکی از غذاهای اصیل و بی‌نظیری هستند که افراد باید در تور ژاپن حتما امتحان کنند. بسیاری از گردشگران در تور ژاپن فرصت امتحان کردن غذاهای کایسکی را به دست می‌آورند. کایسکی یک شکل سنتی از آشپزی است که در طی هزاران سال تکامل یافته است و به ندرت در سایر نقاط جهان یافت می‌شود. از این نوع آشپزی در گذشته برای ضیافت‌ها و مهمانی‌های ژاپنی استفاده می‌شد.

غذاهای ژاپنی-کاماپرس

معابد و زیاتگاه‌­های شگفت‌­انگیز

به طور تقریبی 80 هزار معبد و زیارتگاه در ژاپن وجود دارد و بعضی از آن‌ها نزدیک به 1000 سال قدمت دارند. معابد بودایی و باغ‌های ذن، بی‌اندازه زیبا و جادویی هستند و ماجراجویی هیجان‌انگیزی برای گردشگران در تور ژاپن رقم می‌زنند. زیارتگاه‌ فوشیمی ایناری در کیوتو نیز یکی از مشهورترین معابد است که به خدای برنج شینتو اختصاص دارد. کیوتو به داشتن هزاران دروازه توری ئی سرخ‌رنگ شهرت دارد که گردشگران باید حتما در تور ژاپن آن را ببینند. دروازه توری ئی در ورودی زیارتگاه‌های شینتو قرار دارد و حتی اگر گردشگران فرصت دیدن کیوتو نداشته باشند، می‌توانند توری ئی‌ها را حتی در مرکز توکیو ببینند.

تور ژاپن-کاماپرس

فستیوال­‌های متعدد

در هر زمانی از سال ژاپن میزبان تعدادی از رویدادها و ماتسوری‎ها بوده که برای هر گردشگری جالب و لذت‌بخش است. ماتسوری یک رویداد سنتی ژاپنی است که اغلب شناورهایی به نام میکوشی که یک زیارتگاه قابل حمل در خیابان هست، بین معابد و زیارتگاه‌ها حمل می‌شوند. ماتسوری اغلب در فصل تابستان برگزار می‌شود و با فضای پرانرژی و غذاهای خیابانی شگفت‌انگیز، جمعیت زیادی را جذب می‌کند. در فصل زمستان نیز جشنواره برفی کاماکورا در کل کشور ژاپن برگزار می‌شود که گردشگران در تور ژاپن می‌توانند از آن لذت ببرند. البته برخی از این جشنواره‌ها فقط در زمان کریسمس برگزار می‌شود، ولی بعضی تا فصل بهار ادامه دارند. جشنواره برف ساپورو نیز یکی از پربازدیدترین جشنواره‌های ژاپن است که بازدیدکنندگان برای دیدن مجسمه‌های یخی جذب آن می‌شوند.

تور ژاپن-کاماپرس

شکوفه­‌های گیلاس

فصل شکوفه‌های گیلاس، یکی از محبوب‌ترین زمان‌ها در طول سال برای تور ژاپن محسوب می‌شود. مهمانی‌های هانامی در ژاپن در این زمان در زیر درختان پر از شکوفه برگزار می‌شود و طرفداران زیادی دارد. شکوفه‌های گیلاس در زبان ژاپنی ساکورا نامیده می­شود که خبر از فرا رسیدن فصل بهار می‌دهد. در ژاپن کوتاه بودن شکوفه‌های گیلاس به عنوان نمادی از گذرا بودن زندگی در نظر گرفته می‌شود. گردشگران در تور ژاپن در این بازه زمانی می‌توانند غذاهای سنتی لذیذ آن را امتحان کنند و سوغاتی‌های ژاپنی خریداری کنند.

تور ژاپن-کاماپرس

ماجراجویی در تور ژاپن با “هرمس 724”

آژانس گردشگری هرمس به عنوان مجری برگزارکننده تورهای داخلی و خارجی مستقیم به صورت انفرادی، گروهی و چارتری فعالیت می‌کند و تاکنون به بیش از 40 کشور و 150 شهر دنیا تور برگزار کرده است. گردشگران در صورت تمایل می‌توانند تور به مقصد مورد نظر و شرایط ویژه درخواست کنند و خدمات مطابق با درخواست خود دریافت کنند. این مجموعه همچنین دارای مجوز از سازمان هواپیمایی ایران است و به راحتی می‌تواند به هر مقصدی بلیط هواپیمایی صادر کند. گردشگران برای تجربه یک تور ژاپن استثنایی می‎‌توانند از طریق این مجموعه اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای رزرو تور ژاپن و ماجراجویی هیجان انگیز در ای کشور شکوفه های گیلاس می‌توانند به وبسایت www.hermes724.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۳۵۳۶۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز