پمپ ضد انفجار وسیله ‌ای حیاتی برای استفاده در محیط‌های پر خطر

پمپ ضدانفجار-کاماپرس
ژیوار

سر و کار با مواد قابل اشتعال در محیط کار خطر انفجار را دو برابر می‌کند. استفاده از پمپ‌های ضد انفجار تاثیر بسیاری در تضمین ایمنی و کارایی در محیط‌های خطرناک خواهد داشت. کسب و کارهای مختلف با درک کاربرد این دستگاه و بررسی نیازهای خود می‌توانند به طور همزمان از کارکنان و تجهیزات خود محافظت کنند. جزء اصلی و مهم پمپ ضدانفجار، موتور ضدانفجار آن است. موتورهای ضد انفجار بدون احتراق شعله‌ها را خاموش و گازهای اطراف را خنک می‌کنند.

پمپ‌ ضد انفجار چگونه کار می‌کند؟

پمپ‌های ضد انفجار برای محیط‌های خطرناک که دارای گازهای قابل اشتعال و ذرات گرد و غبار قابل احتراق بوده بسیار مناسب است. این پمپ‌ها در صورت بروز هرگونه جرقه و یا دیگر منابع به سرعت از بروز اشتعال و انفجار جلوگیری می‌کنند. در ساخت پمپ‌های ضد انفجار از مواد بدون جرقه و سیستم‌های خنک کننده برای حفظ دمای ایمن و جلوگیری از گرمای بیش از حد استفاده شده است.

پمپ ضدانفجار - کاماپرس

مزایای استفاده از پمپ ضد انفجار

استفاده از پمپ‌های ضد انفجار در مرحله اول باعث افزایش ایمنی می‌شود. این پمپ‌ها با به حداقل رساندن خطر اشتعال از کارکنان و تجهیزات در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کنند. صنایعی که محیط‌های خطرناک دارند با داشتن پمپ ضد انفجار می‌توانند خود را به خوبی با استانداردهای ایمنی تطبیق دهند. خرید یک پمپ ضد انفجار با کیفیت باعث کاهش خرابی و در نتیجه کاهش هزینه تعویض و تعمیرات مکرر می‌شود.

کاربرد پمپ‌های ضد انفجار

پمپ‌های ضدانفجار کاربردهای گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد. در مشاغلی که با مواد شیمیایی سروکار دارند پمپ‌های ضد انفجار کمک ویژه‌ای به انتقال ایمن مایعات و بدون خطر انفجار می‌کنند. معادن هم‌چنین اغلب حاوی گازها و گرد و غبارهای خطرناک بوده که به پمپ‌های ضد انفجار به منظور جلوگیری از حوادث نیاز دارند. در حوزه تولید دارو پمپ‌های ضد انفجار از محیط‌های استریل و کنترل شده  در حین جا به جایی مایعات محافظت می‌کنند.

دریان سفر امید

پمپ ضدانفجار - کاماپرس

قیمت پمپ ضد انفجار

همانند سایر تجهیزات صنعتی موارد متعددی موجب کاهش و یا افزایش قیمت پمپ ضد انفجار می‌شود. انواع مختلفی از پمپ‌های ضد انفجار طراحی شده که برای انتقال مواد اشتعال زا و یا استفاده در محیط‌های دارای پتانسیل استفاده می‌شود. نوع پمپ تاثیر چشمگیری در تعیین قیمت این دستگاه خواهد داشت. مواد استفاده شده درون پمپ ضد انفجار تضمین کننده کیفیت و مقاومت محصول در برابر خوردگی بوده و کاهش هزینه تعمیرات بوده و به همین دلیل یکی از عوامل مهم تعیین قیمت پمپ ضد انفجار به حساب می‌آید.

خرید پمپ ضد انفجار از ایران صنعت گروپ

استفاده از پمپ ضد انفجار برای محیط‌های خطرناک و یا برای انتقال مواد اشتعال زا بسیار مهم بوده و باعث افزایش ایمنی در محل کار خواهد شد. انتخاب برندهای مشهور جهانی در هنگام انتخاب و خرید پمپ ضد انفجار تا حد زیادی موجب کاهش هزینه‌های تعمیرات شده و کیفیت محصول را در طی زمان تضمین می‌کند. افراد برای خرید انواع پمپ ضد انفجار می‌توانند با ایران صنعت گروپ در تماس باشند. ایران صنعت گروپ وارد کننده انواع تجهیزات صنعتی برندهای مشهور بوده و انواع تجهیزات را با بهترین قیمت و کیفیت در خدمت صنایع مختلف قرار می‌دهد.

علاقه مندان جهت خرید پمپ ضد انفجار و مشاوره با کارشناسان متخصص می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس www.iransanatgroup.com مراجعه کرده و یا با شماره 09202774598 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران صنعت
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز