پشت پرده خط تولید مرسدس بنز در آمریکا (ویدیو)

لست سکند

هوش مصنوعی و نبوغ واقعی در طراحی و مهندسی دست به دست هم داده اند تا پیشرفته ترین مرسدس بنز GLE که تاکنون ساخته شده است را روانه بازار کنند. دستیار صوتی هوشمند و نوآوری های بیشماری در شاسی بلند مرسدس بنز GLE مدل 2022 گنجانده شده است و قدرت برگرفته از موتور توربو و طراحی بسیار شیک و لوکس آن نیز بر خاص بودن این خودرو افزوده است. در ادامه ویدیویی از خط تولید این شاسی بلند خاص در آمریکا را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند مرسدس بنز GLE مدل 2022 از جدیدترین فناوری ها بهره می برد، کابین جاداری دارد و توانایی های آفرود آن خیلی بیشتر از چیزی است که خریدارانش از آن انتظار دارند. بعضی از تیپ های این خودرو با دو ردیف صندلی ارائه می شوند ولی ردیف سوم که برای کودکان بسیار مناسب است نیز به صورت سفارشی قابل خریداری است . موتور پایه، یک موتور چهار سیلندر توربوشارژی است ولی موتورهای شش سیلندر خطی توربو و هشت سیلندر خورجینی دو توربوشارژری به صورت سفارشی قابل خریداری هستند.

برای کسانی که دوست دارند از جاده فاصله بگیرند و در مسیرهای ناهموار ماجراجویی کنند یک سیستم تعلیق بادی تطبیقی وجود دارد که پستی و بلندی ها را به خوبی می پوشاند و می تواند این شاسی بلند زیبا را از ماسه یا گل و لای عمیق برهاند.

قیمت مرسدس بنز مدل GLE350 حدود 57200 دلار، مدل GLE450 حدود 65000 دلار و مدل GLE580 حدود 81200 اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پشت پرده خط تولید مرسدس بنز در آمریکا (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز