شاسی بلند لوکس مرسدس بنز EQS مدل 2023 رونمایی شد (ویدیو)

مرسدس بنز EQS مدل 2023  که یک شاسی بلند تمام برقی و لوکس است به تازگی وارد میدان شده است. سال گذشته کمپانی مرسدس بنز نخستین خودرو تمام برقی خود به نام EQS را معرفی کرد که از معماری و آیرودینامیکی خاص برخوردار بود. در ادامه ویدیویی از شاسی بلند لوکس EQS را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، این شاسی بلند تمام عیار و لوکس به عنوان پرچمدار مدل مرسدس بنز EQ، به هر چیزی که از یک خودرو لوکس تراز اول انتظار دارید مجهز شده است.

شاسی بلند مدل EQS 450 Plus از یک موتور برقی بر روی محور جلو بهره می برد که می تواند 355 اسب بخار نیرو و 568 نیوتن متر گشتاور تولید کند، در حالی که مدل EQS 580  به کمک یک موتور برقی که روی محور جلو قرار داده است توانسته است به نیروی 536 اسب بخاری و گشتاور 585 نیوتن متری دست بیابد. البته هنوز بُرد مشخصی برای باتری 107.8 کیلوواتی این خودرو اعلام نشده است ولی هر دو مدل از یک نوع باتری بهره می برند که می تواند 200 کیلووات برق را در خودش ذخیره کند.

در کابین این شاسی بلند تمام برقی نیز با یک صفحه نمایش 12.3 اینچی و یک اسکرین تفریحات و سرگرمی 17.7 اینچی روبرو می شویم. سه ردیف صندلی نیز در این خودرو تعبیه شده اند.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز