پشت پرده تولید ماکارونی (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

ماکارونی غذایی است که همه مردم دنیا از خوردنش لذت می برند و تقریباً مردم هر کشوری یک نوع از آن را می پسندند و میل می کنند. محبوبیت ماکارونی و لازانیا به چند عامل بستگی دارد: راحت تولید می شوند، به فضای کمی برای انبار کردن نیاز دارند، به آسانی پخته می شوند و سرشار از کربوهیدرات های پیچیده است. در ادامه ویدیویی از بزرگترین کارخانه تولید ماکارونی در دنیا را تماشا می کنید که از پیشرفته ترین تجهیزات برای تولید انواع ماکارونی بهره می برد و از اسرار تولید ماکارونی در کارخانه مطلع خواهید شد.

به گزارش کاماپرس، ماکارونی از مخلوط آب و آرد سمولینا ساخته می شود. سمولینا یک نوع گندم به رنگ کهربایی است که پروتئین بالایی دارد و به طور خاص برای تولید ماکارونی کشت می شود. آرد سمولینا به راحتی هضم و قبل از اینکه به کارخانه برده شود با ویتامین B و آهن غنی می شود. گاهی اوقات برای افزودن رنگ و غنای غذایی بیشتر، کمی تخم مرغ نیز به مخلوط آب و آرد سمولینا افزوده می شود. عصاره های گیاهی مانند عصاره اسفناج، گوجه فرنگی، هویج و چغندر نیز بعضی وقت ها برای رنگ و طعم دادن مورد استفاده قرار می گیرند.

فرایند و مواد اولیه تولید لازانیا نیز شبیه ماکارونی است و از مواد اولیه مشابهی برای تولید آن استفاده می شود. در کارخانه های بزرگ تولید ماکارونی و لازانیا معمولاً فرایند تولید به این ترتیب است: مخلوط کردن مواد و تهیه خمیر، افزودن طعم و رنگ، لوله کردن و فرم دادن، پاستوریزه کردن، برش، خشک کردن و در نهایت بسته بندی.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پشت پرده تولید ماکارونی (ویدیو)

  1. ناشناس گفته:

    برای خوشمزه شدن از نان کپک زده پودر شده هم استفاده می کنند شاید هم بیشتر شدن خمیر و ارزانتر درآمدن محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز