پرفروش ترین گوشی جی ال ایکس با قیمت کمتر از یک میلیون تومان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی جی ال ایکس پرطرفدار در بازار که کمتر از یک میلیون تومان قیمت داشته باشد، در اغلب موارد بدون دوربین طراحی شده و ظرفیت حافظه داخلی و رم بسیار اندکی دارد. این محصولات که از شبکه اینترنت 2 جی پشتیبانی می‌کنند، دو سیمکارته بوده و ظرفیت باتری به نسبت خوبی را ارائه می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش ترین گوشی‌های جی ال ایکس با قیمت کمتر از یک میلیون تومان را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی جی ال ایکس جنرال لوکس با مدل 105

این گوشی جی ال ایکس دو سیمکارته با ظرفیت حافظه داخلی و رم 4 مگابایتی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که سایز صفحه نمایش آن 1.7 اینچ است، بدون دوربین ارائه شده و ظرفیت باتری 800 میلی آمپر ساعته دارد. شبکه اینترنت به کار رفته در این محصول 2 جی بوده و نوع باتری آن نیز قابل تعویض توسط کاربر است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی جی ال ایکس با مدل F8 Plus

این محصول که امکان استفاده از دو سیمکارت را فراهم می‌کند بدون حافظه داخلی و رم طراحی شده و با قیمت 890 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این گوشی جی ال ایکس سایز صفحه نمایش 1.77 اینچی داشته و ظرفیت باتری 1600 میلی آمپر ساعته را ارائه می‌دهد. همچنین این محصول بدون دوربین بوده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی همراه با رادیو و بلوتوث ارائه شده است.

گوشی جی ال ایکس با مدل 106 جنرال لوکس

این مدل از گوشی جی ال ایکس با سایز صفحه نمایش 1.8 اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی 750 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دو سیمکارته ظرفیت باتری 800 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار داده و بدون حافظه رم و حافظه داخلی به کار می‌رود. همچنین این گوشی جی ال ایکس دوربین ندارد و محصولی دارای چراغ قوه است که صفحه نمایشی رنگی دارد. امکان سیو کردن 500 مخاطب در این گوشی وجود دارد.

گوشی جی ال ایکس جذاب و پرطرفدار با مدل 2690 گلد مینی پلاس

این گوشی با حافظه داخلی 8 مگابایتی و رم 32 مگابایتی طراحی شده و با قیمت حدودی 990 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 1.54 اینچی را عرضه کرده و دارای یک دوربین پشت VGA است. همچنین ظرفیت باتری این گوشی جی ال ایکس 900 میلی آمپر ساعت بوده ودر آن امکان استفاده از دو سیمکارت وجود دارد. این محصول از زبان فارسی پشتیبانی کرده و همراه با بلوتوث ارائه شده است.

گوشی جی ال ایکس جنرال لوکس 125 برای علاقه مندان

این گوشی ظرفیت باتری 1020 میلی آمپر ساعته داشته و با قیمت حدودی 960 هزار تومان به فروش می‌رسد. سایز صفحه نمایش این محصول 2.4 اینچ بوده و در آن امکان استفاده از دو سیمکارت وجود دارد. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی 4 مگابایت بوده و در آن دوربین در نظر گرفته نشده است. همچنین شبکه اینترنت به کار رفته در این گوشی جی ال ایکس 2 جی بوده و بدنه آب بسیار مقاوم و مناسب در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفجی ال ایکسدیجی لندکالاتیک
رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز