پرفروش ترین گوشی با باتری قوی در بازار + قیمت

A picture of a person holding a phone-کاماپرس
لست سکند

اهمیت خرید گوشی با باتری قوی نشان می‌دهد که این مسئله یکی از آیتم‌های مهم برای کاربران است. این امتیاز به خصوص برای افرادی که مدت زمان زیادی دور از خانه بوده و امکان شارژ گوشی را ندارند، اهمیت بالایی دارد. علاوه بر این، گوشی با باتری قوی برای کسانی که از برنامه‌های سنگین استفاده می‌کنند و یا به طور مداوم و طولانی مدن با گوشی کار می‌کنند، شاخصی حیاتی محسوب می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 4 گوشی پرفروش با باتری قوی را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی با باتری قوی اپل با مدل iPhone 13 CH/A Not Active

این گوشی اپل با سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 34.5 تا 35 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی اپل شش هسته‌ای از باتری لیتیوم یونی استفاده کرده و ظرفیت باتری آن 3240 میلی آمپر ساعت است. این محصول با قابلیت شارژ سریع 20 واتی عرضه شده و امکان شارژ بی سیم 7.5 وات Qi و 15 وات MagSafe را فراهم می‌کند. حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت بوده و حافظه رم آن 4 گیگابایت است. علاوه بر این، دو دوربین با کیفیت‌های 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین با کیفیت 12 مگاپیکسلی در جلو این محصول قرار دارد.

گوشی با باتری قوی اپل با مدل iPhone 13 CH/A Not Active-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 4G

این محصول با 8 عدد هسته پردازشگر عرضه شده و با قیمت حدودی 10.5 تا 11 میلیون تومان فروخته می‌شود. این گوشی با باتری قوی قابلیت استفاده از شارژ سریع 15 وات را فراهم کرده و نوع باتری آن لیتیوم یونی است. علاوه بر این، گوشی سامسونگ آ 32، 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری دارد. این محصول با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه شده و با سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی طراحی شده است. کیفیت دوربین‌های پشت این گوشی 64، 8، 5 و 5 مگاپیکسل بوده و امکان استفاده از دوربین جلویی با کیفیت 20 مگاپیکسل را فراهم می‌کند.

گوشی با باتری قوی-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A53 5G

این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 16.5 تا 17 میلیون تومان در بازار موجود است. این محصول با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و نوع باتری لیتیوم پلیمری دارد. قابلیت شارژ سریع 25 وات در این محصول وجود داشته و می‌توان آن را محصولی با کیفیت باتری بالا دانست. این گوشی همچنین با 4 دوربین 64، 12 و 5 و 5 مگاپیکسلی در پشت و 1 دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده که کیفیت بالایی به حساب می‌آید. این محصول هشت هسته‌ای مقاومت مناسبی نیز در برابر رطوبت و گرد و خاک نشان می‌دهد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A53 5G-کاماپرس

گوشی با باتری قوی شیائومی Poco C40

این محصول با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 3.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی با باتری قوی و ظرفیت باتری 6000 میلی آمپری عرضه شده و نوع باتری آن لیتیوم پلیمری است. علاوه بر این، امکان شارژ سریع 18 وات را فراهم می‌کند و امکان شارژ از طریق USB را دارد. این محصول هشت هسته‌ای با دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو طراحی شده و از شبکه اینترنت 4.5G پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی Poco C40-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اپلتکنولایفسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی با باتری قوی در بازار + قیمت

  1. mehrdaaaad گفته:

    خداییش تو بحث باتری گوشی‌های شیائومی خیلی خوبن ولی کیفیت دوربین سامسونگ یچیز دیگ‌س بنظرم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز